DeathBabe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Den blir ståljet rett etter han låser den til en lyktestolpe når han skal levere pizzaen til I. C. Wiener. Jaa! Det var ikke så vanskelig, da... Men det er så lenge siden jeg har sett det at jeg ikke husker noe, nesten. Ok, siden det er så lenge siden Groening svarte tar jeg en til... Ok, jeg er ikke helt sikker på om jeg husker det, men jeg prøver. Han hovedpersonen(som jeg ikke husker navnet på) hører på I Like Big Butts med Sir Mix a lot, og da kommer hun derre Leela inn og sier at han ikke må høre på "hva slags"- musikk. Svaret skal være sjangeren musikk hun kaller det. Ok, dette ble veldig innviklet, hvis dette er heelt på jordet, bare hopp over meg, hehe... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er klassisk musikk. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jaaa =D, men nå klarer jeg ikke flere... Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jaaa =D, men nå klarer jeg ikke flere... Det er helt i orden da det er DeathBabe sin tur. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jaaa =D, men nå klarer jeg ikke flere... Det er helt i orden da det er DeathBabe sin tur. Nei, jeg klarer ikke å finne på flere spørsmåål... Ok, jeg skal prøve.. Neii, det erumulig. jeg klarer ikke å finne på flere. Jo, ok, en vansklig. eller ikke så veldig. Men den episoden hvor de drar til Månen, så drar bender inn på en går med en mann som er pappa til hvor mange døtre? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Three Robot Daughters! "The Crushinator"! No.dad. I. L.o.v.e h.i.m Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tar nytt spm pga død tråd. I år 3000 er det fortsatt relgioner, den største er en sammensmelting av de største relgionene de siste 3000 år. Men det har også dukket opp en del nye mindre relgioner siden Fry ble fryst til is i 1999. Nevn tre nye relgioner som har dukket opp de siste 1000 årene ? Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hmm, gjetter litt jeg nå: 1. Star Trekism 2. Noe med "Amalgated Church", som er en sammensmeltning av flere religioner 3. Robot Christianity Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 du skal få rett på det... selv om sammensmeltingen var en jeg alt hadde nevnt. Robotism er robot relgionen. Operahism eller noe i den duren er en annen relgion. Din tur... Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 du skal få rett på det... selv om sammensmeltingen var en jeg alt hadde nevnt. Oj, jeg må visst lese postene litt nøyere.. Neste spørsmål: Hva heter kona til Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ndnd. Skråsikker som jeg er, tar jeg neste fråga allerede: Hva het Zoidbergs advokat i "The Earth vs Zoidberg"? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Old Man Waterfall Det er tatt før...jeg sender videre spm. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 i en episode klipper bender av seg antenna, hvorfor? Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 fordi den ødlegger tv signalet i bygget. Og for å bo der så må han ofre "little bender" noen andre kan fortsette Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) I en episode deler president Richard Nixon ut 300 dollar til alle, hva velger Fry å bruke pengene på? Endret 14. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jøss. Dalende vanskelighetsgrad her, merker jeg! Fry bruker Three Hundred Big Boys på 100 kopper kaffe! Enda et lett spm! Benders kropp er laget av hvor mange prosent Titanium? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Bender Bending Rodriguez har en kropp bestående av 40% titanium. Hvem har stemmen til Bender? Endret 14. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Bender Bending Rodriguez har en kropp bestående av 40% titanium. Hvem har stemmen til Bender? John DiMaggio! Hvilke bokstaver har Prof. Farnsworth tilgjengelig den gangen de spiller et Scrabble-lignende spill? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bender Bending Rodriguez har en kropp bestående av 40% titanium. Hvem har stemmen til Bender? John DiMaggio! Hvilke bokstaver har Prof. Farnsworth tilgjengelig den gangen de spiller et Scrabble-lignende spill? Ingen som vet? Fry and the Slurm Factory episoden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå