Poor Leno Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jøss... Den tråden her har visst forsvunnet fra "Mine Innlegg"! ... Der var den tilbake, ja! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 da tar jeg turen min denne vil nok være litt vanskelig. dersom jeg må spesifisere mer så si i fra hva er mottoet til de nøytrale? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 I have no spesific meaning what so ever? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) det er ikke det jeg tenker på. dessuten tror jeg det ville blitt mer korrekt slik: "...meaning one way or the other" Endret 5. februar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De har et slogan som sier: "Live Free or Don't" Dette blir mitt svar og er rimelig sikker på at det er riktig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 det stemmner, do you thing Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ok.. nytt spm: Da proffesoren var med i en konkuransse der han stilte opp med ideen om et "smella-scope". En slags kikkert som kunne lukte ting på lang avstand. I denne konkuranssen stile hans argeste konkurent opp med en annen oppfinnelse, hva slags oppfinnelse var dette? Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 var det reverse scuba suit? altså at fisker kunne gå på land. Noen andre kan fortsette om det er rett Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 så vidt jeg husker så er det korrekt, så jeg tar meg friheten av å poste et nytt spørsmål fra hvilken episode kommer kommentaren "the loot, the loot, THE LOOT IS ON FIRE!" Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg bare gjetter her, men - Bender Get's Made? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Oh, oh, oh! Three Hundred Big Boys? Det er ihvertfall Nixons Head som sier det, tror jeg! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 siden det har gått to dager så tar jeg neste også hvor stor toppfart har planet express ship? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 3 ganger lysets hastighet Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 vel det var ikke det svaret jeg var ute etter, men dersom de opplyser om det i serien en plass, så kan jeg sjekke det om noen sier i hvilken episode. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 The ship is capable of travel faster than the current speed of light, after the speed of light was increased to allow faster travel. Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 6 timer. Ok, denne er lett, men hva skjer med sykkelen til hovedpersonen den dagen han blir sendt til fremtiden? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Den blir ståljet rett etter han låser den til en lyktestolpe når han skal levere pizzaen til I. C. Wiener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå