NiceViolence Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 jadda Stemmer det Poor Leno Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fra hvilken episode: - Eat my shorts.- Mmmmmmmmm... Shorts... Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Episode two the series has landed? Nja tror ikke det er det... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 a big ball of garbage? Var hvertfall en bart-simpson-dokke og bender som sa det Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Veldig som denne tråden har dødd ut da... For å ta et lett spørsmål for å få den i gang igjen: Hva heter (het) den første Futurama-filmen? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Veldig som denne tråden har dødd ut da...For å ta et lett spørsmål for å få den i gang igjen: Hva heter (het) den første Futurama-filmen? Bender's Big Score! Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 I hvilken episode får vi treffe Malekai? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 jeg vet hvilken episode det er , men husker ikke navnet. nå kan jo sef sjekke da jeg har alle episodene liggende på filservern, men det var sett på som usportslig oppførsel? uansett, det er den episoden der bender blir skutt ut i rommet når de blir angrepet av rompirater. malekai er en liten person som er en del av et samfunn som lever på bender etter at han kræsjer med en liten meteor. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 uansett, det er den episoden der bender blir skutt ut i rommet når de blir angrepet av rompirater. malekai er en liten person som er en del av et samfunn som lever på bender etter at han kræsjer med en liten meteor. "Godfellas" heter episoden. og du skal få rett for din beskrivelse Din tur! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg vil bare påpeke at jeg har ikke fått surra meg til å lese tråden enda, så det er mulig at det er spurt om før... men here goes nothing: i hvilken episode stjeler bender et sverd? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 jeg vil bare påpeke at jeg har ikke fått surra meg til å lese tråden enda, så det er mulig at det er spurt om før... men here goes nothing: i hvilken episode stjeler bender et sverd? Han stjeler et sverd i Benders Big Score... men er vel ikke den du tenker på ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 nei det er feil, det er en episode Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) nei det er feil, det er en episode 'ENDELIG... husket det. Episoden handlet jo ikke om Bender i det hele tatt. Var så opphengt i å finne ut i hvilken sammenheng han gjorde det. Han stjal et sverd i episoden - A Bicyclops Built for Two. Der hvor Leela tror hun finner en av sin enøyde rase, samt vi får se hærlig Bundy parodier. Ironien er jo at Tress M som har stemmen til Leela også spiller Peggy i Bundy serien. Endret 3. februar 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 det stemmer. din tur gull, den satt langt inne den med sverdet. I Futurama er det mange slike "heads in a jar". I en episode fikk vi vite hvem som sto bak oppfinnelsen med "heads in a jar". Denne personen er en ekte oppfinner og marketing personlighet. Mitt spørsmål blir: Hva heter karakteren og den ekte personen som fikk kreditt for å ha funnet opp "heads in jars" ? Bonus poeng fra meg hvis du klarer å navngi episoden også, men skal først og fremst ha navnet på personen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ron Popeil. S01E08 - "A Big Piece of Garbage" Jeg så denne episoden for et par dager siden, så husket hvor jeg hadde hørt det. Husket ikke navnet, men var lett og sjekke opp når jeg visste hvilken episode det var, samt at jeg har alle sessongene tilgjengelige. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Neste oppgave: Hvor gammel er man når robotene kommer og tar deg med til et VR gamlehjem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå