AlexGM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er ikke det Zapp branigan da? En annen kan fortsette om det stemmer Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Det er korrekt! Da er det fritt fram Endret 7. november 2007 av NiceViolence Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vanskelig spørsmål (kanskje?) igjen! Hvilken kvinnelig stemme i Futurama har hatt en større bi-rolle i TV-serien Friends? Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Lauren Tom? Amy Wong i futurama, Julie...dama til Ross en kort periode, i friends? Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I en av de siste episodene, i siste sesongen, lærer Fry seg å spille Hologramofon(eller hva det nå enn het) , hvordan "lærte" han seg det? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I "The Devil's Hands Are Idle Playthings" bytter Fry og The Robot Devil hender. Hendene til djevelen er perfekte til å spille Holophone(?) med! Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan hende det er den med makkene som kom inn i kroppen hans og, altså makkene gjorde at han var i stand til å spille. om jeg har rett kan noen andre fortsette. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fry lærte det vel først i den episoden nevnt over så prøvde han på nytt i poor leno sitt svar... Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 I "The Devil's Hands Are Idle Playthings" bytter Fry og The Robot Devil hender. Hendene til djevelen er perfekte til å spille Holophone(?) med! var den jeg var ute etter go for it Den med parasittene var vel tidligere enn jeg var ute etter Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hehe, var det jeg regnet med, ettersom "The Devils Hands are Idle Playthings" faktisk _er_ den siste episoiden sendt på amerikanske TV'er! Minner meg på at det er svært få dager til Bender's Big Score! Neste spørsmål... Husker ikke om det er spurt om før! I episoden "A Bicyclops Built For Two", hvorfor har "Al" lagt alle fire bryllupene til den samme datoen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fordi det var billigere å leie en prest 1 dag istedenfor 4? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Feil! Men du ER inne på noe! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 fordi det er dyrt å leie en smokeing som kan morphe Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Selvsagt korrekt, Gunfreak! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) hva slags spill har de på nettet som Fry "aldri" har hørt om Endret 9. november 2007 av Gunfreak Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er i episoden "A Bicyclps Built For Two". Er svaret så enkelt som "A computer game"? Er ihvertfall det spillet Fry vinner. På internett! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 ja, husker ikke om de var video game eller computer game men det er riktig Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Oh no, invaders! Possibly from space! Hvilken karakter uttalte dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå