Revolution Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sender ballen videre orker ikke og finne på spm. (lat...) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nytt sitatspørsmål fra meg! Tell my wife... Hello." Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 lederen for den nøytrale planeten Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Helt korrekt Gunfreak! Pussa litt på nicket ditt, eh? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Helt korrekt Gunfreak! Pussa litt på nicket ditt, eh? 9654773[/snapback] ja. siden dere aldri greier spørsmålene mine, tar jeg også en quote windmills don't work that way! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 I find that offencive. Jeg gjetter Fry. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 nei, han som sier det er veldig gretten Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) hmm...kan det være...Lrrr RULER of the planet OMICRON Persei 8! ?? edit: quoten er hentet fra den episoden hvor de skal spise Leela? right? Endret 7. oktober 2007 av Dkdaffy Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 nei, ikke lurr heller. men han er et romvesen Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 er det det "nyhets romvesenet"? husker ikke hva han heter... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 ja, det er morbo, når det blir global oppvarming og skilpader havner i holland også sier Linda " atleast the windmills will cool them down" og da blir Morbo sur og sier "windmills don't work that way!" Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 hehe, stemmer... skal vi se... nytt spørsmål: i episoden "I dated a robot", Hvilken personlighet laster Fry ned til sin robot? og hva heter "selskapet" som driver med dette (lett ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 han laster ned Lucy Liu fra "kid"napster Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 da spør jeg igjen siden jeg ikke fikk svar sist hva er visepresidenten sin job i følge Futuram?!?!? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Merkelig at jeg ikke skal greide den der da.... :/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 er jo bare å se Anthology of Interest I Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Visepresidenten's jobb er "protector of the Space Time Continuum" eller noe lignende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå