Revolution Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Santa claus is gunning you down! ? Genialt er det bare :!: Endret 13. september 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Jext Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det stemmer, ditt spørsmål Digger de juleepisodene ja! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hvem er bestefaren til Fry ? (Tror den er ganske enkel ) Endret 14. september 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Fry er beste faren til fry Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) HeHe Rett det ja! EDIT : Men har vi noen regler i denne quizen ? (Fra Simpsons quizen)Regler:- Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på seks timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. Den korte tiden er for å få litt aktivitet i tråden. - Det er ikke lov å bruke Wikipedia, Google (eller andre søketjenester) eller IMDb. Eneste du har lov å bruke er episodene, bøker, det du har i hodet osv. - Om du vet du har riktig (sjekket med googlet o.l.) kan du poste nytt spørsmål med en gang. - Bare kom med et spørsmål når det er din tur, selv om de hører sammen, post bare et om gangen. Kansje du gunfreak kan putte disse eller noen regler i første post ? Endret 14. september 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 gjort. som vi vet så tar de gjele monserne og spiser folk, og orginalt var dette litt mer groteskt, hva hadde de først som måtte fjernet pga. sensur Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Gjele monstre ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Horrible Gelatinous Blob Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nytt spørsmål. Hva er nummeret på leiligheten til Leela? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 13314? Ettersom Leela på 1337-speak er 13314? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 1I (som i "one eye"). Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er jo selvsagt korrekt, Groening! "My old me would have made a joke about it..." Lenke til kommentar
Groening Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fry tror at bror hans tok over livet hans etter han forsvant ettersom han fant en statue som lignet ham med hans eget navn. Hvem var stauten egentlig av? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Fry 9514543[/snapback] Nei... Vær litt mer spesifik. Endret 17. september 2007 av Groening Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Nevøen til Fry. Eit eller anna med at broren til Fry (husker ikkje kva han heiter) hadde vert lei seg eller noko sånt og oppkalt sonen sin etter Fry, og gitt han sjukløveren (?) og då blei han rik og berømt, elns. Lenge sidan eg såg Futurama, men dette er det eg husker. Edit: Det er altså sonen til broren til Fry statuen er av. Edit 2: Skrivefeil. Nokon andre kan ta for meg viss eg har rett. Dkdaffy har meir rett enn meg uansett, i følgje det eg husker. Endret 17. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Statuen var av broren's sønn som broren oppkalte etter fry, husker ikke sesong/episode, men husker det hele startet med at Fry skulle finne igjen en firkløver han hadde før han ble fryst ned, som broren fikk tak i etter fry's forsvinning, som gikk videre i arv til sønnen, som jeg nevnte over, fikk navnet Fry. Han ble vel kjent fordi han var den første til å sette sine bein på mars om jeg ikke husker feil, anyway, om dette er riktig, så skal noen andre få sjangsen til å stille et spørsmål Er ikke sånn kjeempe aktiv her så er sjangse for at jeg glemmer å sjekke om det kommer svar Edit: var for treg uansett Endret 17. september 2007 av Dkdaffy Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Statuen var av broren's sønn som broren oppkalte etter fry, husker ikke sesong/episode, men husker det hele startet med at Fry skulle finne igjen en firkløver han hadde før han ble fryst ned, som broren fikk tak i etter fry's forsvinning, som gikk videre i arv til sønnen, som jeg nevnte over, fikk navnet Fry. Han ble vel kjent fordi han var den første til å sette sine bein på mars om jeg ikke husker feil, anyway, om dette er riktig, så skal noen andre få sjangsen til å stille et spørsmål Er ikke sånn kjeempe aktiv her så er sjangse for at jeg glemmer å sjekke om det kommer svar Edit: var for treg uansett 9515173[/snapback] Bare så det er sagt, det var en 7-kløver (Seven-leaf clover) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 På slutten av Leelas Homeworld ser man tilbake når Leela vokste opp. Det spilles en sang. Hvilken sang og artist spilles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå