Treblad Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har fått meg en Logitech Z-540 (PC anlegg). De funker , men de 2 bakre høytalerene er litt freakye. De funker bare når jeg trykke på M3D knappen , men da lager de en så svak lyd at det er umulig å høre det. (bortsett fra når man har hodet til). Vet noen hvordan jeg kan få de to bake høytalerene til å funke bra uten å benytte meg av M3D knappen? Hjelp! Takker for alle svar. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du må selvsagt ha lydkort som støtter fire høyttalere... så må du koble til begge minijack kontaktene bak på maskina.. viss du har et vanlig lydkort som bare støtter tokanals lyd blir det ikke lyd bake uten bruk av M3D. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 antar at du har fire kanals lyd, så må du sette på at du har fire høytalere i kontrollpanel og kanskje også i programmet som fulgte med kortet Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg hadde samme problem med Z-560'm min. Du må som de andre sa, koble til begge pluggen bak boksen og velge riktig i kontroll panelet. Jeg må kjøre "Quadrophonic" og ikke surround, for å få riktig lyd. .exe Husk også at noen programmer som Power DVD, må du stille inn i settings hvor mange høytalere du har og hvordan osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå