Supernova80 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har nylig vært i Tyskland og hentet meg en 2004 mod BMW 320D Touring. Ønsker å hente ut litt mer enn de 150HK som bor i bilen. Noen som har erfaring med akkurat denne typen bil og chip-trimming? Leverandører kontra gjør det selv pakker? Holder til på vestlandet ( Stavanger ) og ønsker ikke å reise altfor langt dersom dette ikke er nødvendig. Trenger tips.... Lenke til kommentar
MD- Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Ikke det at jeg e 15 år. Men jeg syns det ser mest effektivt å gå til TS-racing. De har mobile enheter rundtom i landet. Og man får mest effekt (litt over 30 hk., andre bare 10/20hk) Men kvål auto i sandnes kan dette. Ta kontakt med de. Også linken til chippene da. TS-racing Men 150hk e vel nok Vi ha 140, nok av guffe der, også 2 tonn også.. Endret 12. juni 2007 av MD- Lenke til kommentar
Supernova80 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Ikke det at jeg e 15 år. Men jeg syns det ser mest effektivt å gå til TS-racing. De har mobile enheter rundtom i landet. Og man får mest effekt (litt over 30 hk., andre bare 10/20hk) Men kvål auto i sandnes kan dette. Ta kontakt med de. Også linken til chippene da. TS-racing Men 150hk e vel nok Vi ha 140, nok av guffe der, også 2 tonn også.. 8845557[/snapback] Blir vel aldri nok!?!? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 TS-racing er vel det beste.. For 7500kr får du 35 hester ekstra, noe som du burde merke. Økning på 70 Nm er det også Lenke til kommentar
Freespeed Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har nylig vært i Tyskland og hentet meg en 2004 mod BMW 320D Touring.Ønsker å hente ut litt mer enn de 150HK som bor i bilen. Noen som har erfaring med akkurat denne typen bil og chip-trimming? Leverandører kontra gjør det selv pakker? Holder til på vestlandet ( Stavanger ) og ønsker ikke å reise altfor langt dersom dette ikke er nødvendig. Trenger tips.... 8845458[/snapback] OptiCan har forhandler i Haugesund -bare en liten ferjetur unna ;-) Flasher nå også BMW diesler (gamle og nye hjerner) over diagnose porten i bilen, uten å ta hjernen ut for direkte flashing... ca. 30/35hk og omtrent 50/55nm mer. Sjekk siden www.optican.net for nummer til forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå