eirik_lol Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er det noe vits å betale masse gryn for et KONfilter av kjent merke? For eksemperl K&N eller Greenfilter. Eller kan man like godt kjøpe et KONfilter uten noen spesielt merke? Er det noen ytelsesforskjel? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Lurer selv på det samme, blir spennende med svar. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 blir vel K&N filter det vel Lenke til kommentar
cola boy Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 apex var best i test på en eller annen side jeg ikke husker nå. Men k&n var på 2plass hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Og da testet de filtreringsevne eller gjennomstrømning? Eller begge deler kanskje? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kommer vel litt an på hva slags bil du skal ha det på. Om du har en Golf 1,6 liter, så får du ikke akkurat merkbar effekt av et filter, uansett hvilket merke du velger, så lenge du ikke velger noe basar-greier som har nada filtrering eller gjennomstrømning. Har KN på min, og er godt fornøyd med det. Holdbarheten er jo også bra, så om investeringskostnaden er høy, så jevner det seg ut over tid. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Så det er ikke så stor forskjeld men, K&N er et godt allternativ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 I mine øyne, ja, men prisen er vel litt høyere enn andre, men også mer anerkjent.. Lenke til kommentar
cola boy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Erik Braseth: begge deler. Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 takk for svar Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 A'PEXi vant den testen det snakkes om. HKS kom veldig dårlig ut syns jeg å huske. Vinneren var den som flowet best, og allikevel filtrerte best. A'PEXi koster vel fort 2000,- for et kit. Så for de fleste vil det nok holde i massevis å kjøpe Green eller KN. Selv har jeg dobbelt A'PEXi på min bil. Vet ikke om noen som selger A'PEXi her i Norge. Bestilte mitt kit fra USA. Leveringstiden var vel på ca. 4 dager fra bestilling til det var på døra. Prisen var som allerede nevnt rundt 2000,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå