Danielen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Vet ikke om dette er riktig forum men spørr for det. Noen mulighet for å ta lyd sporet på en dvd og få det over på en cd eller over som en avspillbar fil på datan? Og evnt hvordan man gjør det. Takk takk Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du kan sikkert kjope OST-CDen i butikken. Original Sound Track. Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Dette er en musikk dvd. Så dvd'en er live mens cd'en er enkelt sanger fra de forskjellige dj'ene som spilte der Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du kan vel bruke et program pa PCen for a ta opp fra StereoMix En lydkanal pa PCen som er all lyd som kommer fra PCen. Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Mulig. Jeg får prøve en dag jeg gidder. Takk for tipset Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvis du bestemmer deg for å ta opp, har jeg laget en liten guide på akkurat det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776254&hl= Wiken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå