overlay Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hei! Idag kjøpte jeg nytt helikopter av typen Blade cx2 problemet mitt er at jeg ikke får startet det... Det ser ut som om fjernkontrollen ikke har noen som helst kontakt med helikopteret! HJELP MEG ! Endret 13. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
different Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei! Idag kjøpte jeg nytt helikopter av typen Blade cx2 problemet mitt er at jeg ikke får startet det... Det ser ut som om fjernkontrollen ikke har noen som helst kontakt med helikopteret! HJELP MEG ! 8845187[/snapback] Er det strøm til radioen (fjernkontrollen) og helikopteret? Har du slått på brytere? Har du lest manualen? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei! Idag kjøpte jeg nytt helikopter av typen Blade cx2 problemet mitt er at jeg ikke får startet det... Det ser ut som om fjernkontrollen ikke har noen som helst kontakt med helikopteret! HJELP MEG ! 8845187[/snapback] Er det strøm til radioen (fjernkontrollen) og helikopteret? Har du slått på brytere? Har du lest manualen? 8845392[/snapback] Dette er typisk folk som aldrig leser manualen.. Som sagt, les manualen først før du gjør noe som helst... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har du satt inn krystaller da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Virker det nå? Det kan ha noe med at fjernkontrollen ikke er på samme "kanal" som helikopteret. Om helikopteret er på kanal 2, hjelper ikke det om kontrollen er på kanal 1 Hvor du endrer "kanalen" på ditt helikopter vet jeg ikke, men om du finner en skyvebryter et sted på det hvor det står 1, 2 og evt. flere tall, er dette hvor du endrer på kanalene. Men, er en del andre obligatoriske ting som må sjekkes og: 1. Har du ladet opp? Lyste det noen lys når du ladet opp? Hvis ikke, har det sikkert ikke blitt ladet opp skikkelig. 2. Er det batterier i kontrollen? 3. Er kontrollen og helikopteret stilt inn på samme kanal? 4. Sjekk manualen for evt. andre vesentlige ting å huske. Lenke til kommentar
jlokset Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du har sikkert 2.4GHz fjernkotrollen fraspektrum, da må du bruke bind pluggen for å binde fjernkontroll mot mottaker. Skulle vært gjort fra fabrikk før levering, men ..... Lykke til! Lenke til kommentar
different Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei! Idag kjøpte jeg nytt helikopter av typen Blade cx2 8845187[/snapback] Du har sikkert 2.4GHz fjernkotrollen fraspektrum, da må du bruke bind pluggen for å binde fjernkontroll mot mottaker. Skulle vært gjort fra fabrikk før levering, men ..... Lykke til! 9000787[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå