Footy Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 kom over "Code Lyoko" her om dagen... dagen. Ikke veldig spennende, ment for barn, MEN jeg er VELDIG nysgjerrig av meg.... så... Leste om serien hva den handler om, men kom ikke over hvordan dette startet. Tenlte jeg skulle tat en titt på første episode, og ende det der.. Skaffa meg Season 1 Episode 1.... men her hopper man jo rett i det. Ingen introdusksjon, ingen ting.. Er dette hovedsakelig en film og serien er spinn offs? Er det en Pilot der ute å krabber rundt uten at den har fått tittelen "Season 1 Episode 1"? *PS* Vil ikke bli forklart hvordan denne serien startet, vil gjerne se det selv, så ingen forklarelser takk Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Eg har kunn fått med meg deler av eit par episoder på nrk, men etter å ha lest litt på Wikipedia så ser det ut som det skal være sånn. Du kan sjekke episode lista og sammenlikne med handlinga. Handlinga i ep.1 s.1: Milly and Tamiya are doing a report on the school prom. They try to interview Sissi, who was prom queen last year, but she turns them down and makes fun of their age, saying they'll never get a date. Milly tries to ask Ulrich out, and he is forced to turn her down. Upset, Milly storms off. In her room, she tells Tamiya that she hates everyone, with Xana listening from her computer. When Milly tells her teddy bear that she wishes she were bigger and leaves it in the garden shed, Xana possesses it and uses it to attack those who had made fun of her. It then increases the teddy bear's size to roughly two stories and sets it on the town. Now the group has to shut down the tower and protect the rest of the town from a rampaging teddy bear. After a return to the past, Milly asks Ulrich to the dance again, and Ulrich says yes, embarrassing Sissi. Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er dette en japansk produksjon? Ser mer ut som en amerikansk en Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Er dette en japansk produksjon? Ser mer ut som en amerikansk en 8846145[/snapback] Code Lyoko is a French animated television series. -Wiki. Endret 12. juni 2007 av Synox Lenke til kommentar
Footy Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 så rart... ingen intro... Lenke til kommentar
enl Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er dette en japansk produksjon? Ser mer ut som en amerikansk en 8846145[/snapback] Code Lyoko is a French animated television series. -Wiki. 8846326[/snapback] Akkurat, liknet ikke en anime iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå