landego1 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Min originale vifte påå big Typhoon kjøleren bråker.. ikke svære greiene, men i og med at maskina står i stuen og vifta står ret innafor perforeringen i døra på kabinettet... HAr 3 mist vifter i kab. og hører ikke disse til vanlig, mist 600w psu også .. Trenger forslag til ny vifte som passer på kjøleren. Har ei sunbeam chromatic windmill viftestyring type drit, og denne skal ut og erstattes med ei zalman styring. Tar gjerne forslag til termometer for å overvåke temp her og der, den viftestyringa jeg har duger ihvertfall ikke... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Finn den med lavest dB her (Microplex) Eventuelt ta en med mye CMF, og en regulator, så du kan stille etter hva som trengs. Så lenge du ikke overklokker så kjøler den kjøleren bra nok på lave turtall. Min ligger på 13-1400 rpm, og jeg hører den ikke. Har du blåst den ren for støv? EDIT: Her er en på kun 8.7 dB (LINK) Endret 12. juni 2007 av AndersT2 Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noter deg at den med kun 8,7 dB har kun 800 omdreininger i minuttet og kjøler derfor ikke like bra som de med litt høyere dB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå