Splinten Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) hehe, trodde dette selv jeg! men hvorfor sitter jeg da med en hastighet på 64kbit På hw.no testen når jeg har på bitcomet og 3766 kbit/sekund når jeg ikke har det på? hmm, merkelige greier Endret 13. juni 2007 av Splinten Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hehe, trodde dette selv jeg! men hvorfor sitter jeg da med en hastighet på 64kbit På hw.no testen når jeg har på bitcomet og 2366 kbit/sekund når jeg ikke har det på? hmm, merkelige greier 8850177[/snapback] Det er fordi du har kjørt for mange forbindelser (connections) i bittorrentprogrammet. Det som ofte skjer er at router-modem låser seg. Dette fikser du ved å slå det av og på. Du må deretter begrense antall connections globalt i programmet. Prøv med 50 connections og se om det funker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvor mye båndbredde du vil gi programmet avhenger litt av hva du bruker PC'n til pluss hvor mange PCer det er i nettverket og hva disse bruker PC'n til. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Mitt internett har blitt skikkelig tregt i det siste uansett om Bittorrent er på eller ikke. Noen ideer om hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Flere PC'er som deler linja? Trådløst? Hvis det er trådløst og usikkret kan det være du har fått en liten snylter på besøk. Det er dessuten mange andre programmer som muligens bruker nettet ditt. Windows update for eksempel. Endret 16. juni 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå