Splinten Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) hei, jeg har en Adsl linje på hele 4000kbit! Men så fort jeg starter opp bitcomet synker linjen til hele 64kbit!! Dette er ufattelig tregt, Hvordan kan jeg hindre at den suger så mye? Lagt til fra dobbelpostet tråd om samme emnet: Men saken er det at når jeg stiller på "Maksimal nedlastningshastighet (sum av alle oppgaver)", Trekkes dette fra linjen. F.eks om jeg setter max. på 500kb/s så sitter jeg igjen med 3500kbit på nettet. Står den på ubregrenset tar den absolutt hele nettet! Hvorfor? mvh Philip Takker for alle svar som blir postet! Endret 13. juni 2007 av Pingla Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Reduser hastighet opp og ned til ca 60% Reduser antall connections globalt til <50. Endret 12. juni 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det kan være at routeren din kneler pga bit torrent. Er ikke alle routere som takler dette. Ellers kan du jo strupe båndbredden klienten skal brukes rett fra programmet. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 så klart den suger nettet ditt hvis du setter alt på unlimited... Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Ok, skal teste ut det. tviler på det er routeren, har akkurat satt opp den nye D-link draft routeren.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bytt FRA bitcomet til uTorrent, mye bedre og mer stabilt program. Mange flere funsjoner, du blir neppe ufornøyd med uTorrent. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 det har vel ikke noe og si på nedlastnings farten om du bruker bitcomet eller utorrent?? det er vel bare torrenten som har noe og si? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) det har vel ikke noe og si på nedlastnings farten om du bruker bitcomet eller utorrent?? det er vel bare torrenten som har noe og si? 8845099[/snapback] Jo det kan faktisk gjøre det. Bitcomet er bannet fra en rekke trackere, slik at du vil ikke få like bra tilgang som ved utorrent. Derfor vil også jeg anbefale deg å bytte klient uansett. Endret 12. juni 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) noen trackere blokker bitcomet pga diverse "muligheter" i tidligere versjoner. og det er uansett ikke noen grunn til å velge bitcomet over utorrent. ikke som jeg vet om hvertfall edit: var visst litt treig Endret 12. juni 2007 av Cthulhu Dawn Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Okei.. Men nå har jeg en del torrents som er p 90% osv. Hadde vært kjekt å gjort ferdig de, for man kan ikke overføre de til ny klient? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg har ikke prøvd akkurat dette, men har du torrenten så kan du sikkert hente den opp igjen og fortsette i den nye klienten. Endret 12. juni 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Gjør ferdig torrentene før du evt bytter klient. Problemene dine pr dato har fint lite med type klient å gjøre. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Gjør ferdig torrentene før du evt bytter klient.Problemene dine pr dato har fint lite med type klient å gjøre. 8845261[/snapback] Hvis du setter "download directory" til samme sted "chekker" utorrent automatisk hvor mange deler av f.eks. en torrent som allrede er lastet ned, ergo bare bytt men husk å sette nedlastingsmappen til den samme! Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Tusen takk;) da er det ikke så vondt å bytte:) Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 ville nå fortsatt ventet med å bytte til de var ferdige.. hatt diverse uheldige forsøk på der selv... men limit upload speed'en i bitcomet'en din (elr uansett hvilke client du bruker) Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 ok, da tror jeg at jeg venter:) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dette høres ut som helt normal oppførsel. Still inn ønsket forbruk i programmet. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Ok, hva syntes du er en fin maximal grense? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Skal man surfe i tillegg til å ha god hastighet vil jeg anbefale ca 70% forbruk i torrent. Skal du spille bør du ikke ha over 50%. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 det du stiller inn i bitcomet er kiloBYTE. det du har i linjehastighet er kilobit.... en 4mbit linje har en teoretisk makskabasitet på ca 500kilobyte\sec. meaning, seter du max 500så har den 100% linje:) skyt meg om jeg misforsto her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå