Whackedorange Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Da er ryktet endelig bekreftet, Prince of Persia kommer den 13 juni og vill koste 800 MS-points. http://www.xboxic.com/news/3039 Blir å kjøpe å laste det ned i morra, spilte dette utrolig mye så gleder meg Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Gledar meg stort eg og. Blir eit gildt gjensyn med persaren! Alt som manglar no er SpeedBall på XBLA Endret 12. juni 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Gledar meg stort eg og. Blir eit gildt gjensyn med persaren!Alt som manglar no er SpeedBall på XBLA 8844728[/snapback] Yep, og Speedball 2 kommer til XBLA i august. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=77634 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det var godt nytt -- gledar meg stort til dette spelet! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Gledar meg stort eg og. Blir eit gildt gjensyn med persaren!Alt som manglar no er SpeedBall på XBLA 8844728[/snapback] Yep, og Speedball 2 kommer til XBLA i august. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=77634 8847668[/snapback] Hm, Juli, ifølge teamxbox.com. "Speedball II Comes to Xbox Live Arcade Next Month"By: César A. Berardini - "Cesar" Jun. 12th, 2007 7:18 am http://news.teamxbox.com/xbox/13675/Speedb...ade-Next-Month/ Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Spiller PoP nå, og det holder absolutt mål som et XBLA-spill. Jeg foretrekker dette nyoppussede spillet istedet for de nye PoP-spillene. Får en god retro-følelse, samtidig som spillet fremdeles er utfordrende og holder mål til dagens standard. Edit: Og Speedball 2, som kommer neste måned. er for meg den neste store XBLA-tittelen som kommer. Nå er det virkelig bare Another World og Track & Field som mangler Endret 13. juni 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hadde vært grisetøft med Coop på PoP på XBLA, he he Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ble positivt overassket over PoP Classic. Det holdt mål og var gøy og spille. Bringer tilbake en del minner fra barndommen også. I tillegg så er det også utfordrene. Et absolutt XLA spill å anbefale. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Skal kjøpast med ein gong eg kjem heim ifrå jobb. Gledar meg. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hm, Juli, ifølge teamxbox.com. 8849302[/snapback] Eurogamer >>>>>>>> Team Xbox. Men, håper Team Xbox har rett. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Utrolig mange gode minner dette spillet vekket, men jeg har kommet til et sted jeg ikke kommer forbi. Det er disse vaktene med skjold på level 3 eller 4, de er så jævlig raske og jeg husker ikke trikset for å ta de.. Noen som har tips til meg? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 oi, dette var gøy gitt. sto fast på han skeletonnen ("The Immortal") som man ikke kan drepe. Husker at man skal dytte han ned, men klarte det bare 1 gang, og da på høyreside. Når jeg så hoppet ned etter han, var han der nede og Tror man skal dytte han ned på venstre side, noen triks for å gjøre det? Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 oi, dette var gøy gitt. sto fast på han skeletonnen ("The Immortal") som man ikke kan drepe. Husker at man skal dytte han ned, men klarte det bare 1 gang, og da på høyreside. Når jeg så hoppet ned etter han, var han der nede og Tror man skal dytte han ned på venstre side, noen triks for å gjøre det? 8857848[/snapback] Jepp enig i at dette var gøy. Er i skikkelig retro-humør for tiden, så dette passet perfekt. The Immortal er enkel å ta. Det er som du sier, at etter du har tatt ham første gang, faller han ned. Du går samme vei ned som du kom opp, og fortsetter kampen i motsatt retning (venstre). Der er det en fallgrube som er smal og trang, og går ned til den sikre død (i hvert fall for prinsen). Når han har falt ned, kan du sette sverdet i sliren og fortsette mot utgangen. Trikset med å ta de uten skjold, er rett og slett å time første slag, og så bare gå fremover og hamre løs med slagknappen. Da treffer du enten, eller så treffer du samtidig - og blokkerer. De med skjold er det verre med, her har jeg ingen triks å komme med annet en å bruke blokken mye, og time slagene. Har kommet ganske langt nå (er forbi de du møter den snille hvite musen første gang), men tror jeg har brukt for mye tid... Det lønner seg å klare hele brettet på en gang, siden du mister tid hver gang du går tilbake til et checkpoint, noe du ikke gjør med restart level. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 du fortsetter å svinge sverdet ditt til han først ramler ned en gang (mot høyre?), og så skjer det samme i etasjen under når en stein løsner og tar han med seg ned i avgrunnen... lykke til! koste meg stort med spillet. kontrollene er litt bedre enn jeg husker fra de glade amiga 500-dagene, positivt med checkpoints også så man slipper å starte helt på nytt. speedball II blir kos. for min del er det bare sensible soccer igjen, så har jeg mine golden oldies på 360 arcade;) oi, dette var gøy gitt. sto fast på han skeletonnen ("The Immortal") som man ikke kan drepe. Husker at man skal dytte han ned, men klarte det bare 1 gang, og da på høyreside. Når jeg så hoppet ned etter han, var han der nede og Tror man skal dytte han ned på venstre side, noen triks for å gjøre det? 8857848[/snapback] Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 irriterer meg at man ikke kan kontrolere princen med direction pad. Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Nå står jeg litt fast i dette spillet. Siste brettet, kampen mot Jaffar. Jævelen har jo en fin magisk krøplingstokk, og den er for såvidt grei å parere, men innimellom (tror det er når man får inn en treffer) så kaster'n en magisk dytte-formel som kaster deg langt bakover, hvor det selvfølgelig er en fallgrube. Er det en måte å blokke denne på, eller enda bedre, går det an å komme seg på andre siden av ham (mener jeg har klart det på en annen vakt en gang...)? Trodde jeg hadde tapt hele spillet på nest siste brett, men denne versjonen av spillet er betraktelig enklere enn originalen, da man får lov til å fortsette selv om tiden har rent ut. Det gjør bare at man ikke får alle poengene man kunne fått, og muligens at man ikke får siste achievementet for å ha reddet prinsessen? Håper noen kan gi meg et tips på hvordan man tar vesiren Jaffar... EDIT: Jeg får nesten svare meg selv litt her. Det har lite å si at tiden går ut, man får alle achievements likevel. Å ta Jaffar var ikke lett, men det går ut på å parere riktig, og gå fremover (to skritt frem, parere, to skritt frem...). Presse ham helt til venstre, og så få inn slag rett før han gir deg et slag, og så parere igjen. Får man inn to treffere, kan man regne med to dytt tilbake, og da går det rett i fallgruben. Det går an å spille gjennom enkeltbrett i ettertid, og vet man sånn ca. hvor f.eks. opp-ned flaskene, sveve-flasken og ekstra-liv-flaskene er, er det bare å spille disse brettene for å komplettere achievementsene man mangler. Aller vanskeligst er nok survival achievementet, der man kun har ETT liv for HELE spillet. Det er enda mer hardcore enn den originale versjonen.... Nå er det bare å håpe på at Prince of Pesia 2 også kommer. Endret 18. juni 2007 av Spitzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå