WarpX Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Blir sliten av å lese alle svarene her, er jo ikke annet enn synsing meg her og der up my butt! Er nesten som å se på Holmgang eller noe annet skvip. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Har du fortsatt noe verdighet, så spiller du noe annet enn WoW Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Min mening om wow er at det ikke gir meg noen som helst spillefeeling for å si det sånn, det er ikke som med dream fall og diverse andre singelplayer spill der jeg har sittet klistret til skjermen fordi jeg likte historien og det var en stemning over det hele. Den første instancen jeg tok var også slik og det vil mest sannsynelig være det beste minnet mitt fra wow. Wow blir mer som Cs, Track Mania osv der man spiller for å få bedre skill og kunne bli bedre, enten det er å bli bedre i PvP eller drepe nye bosser. Mange er sikkert uenige men det er ihvertfall min oppfatning. Så jeg ville ikke ha startet, ihvertfall ikke nå i sommer. Det som holder meg gående er vennene jeg spiller med, å spille aleine må være forferdelig kjedelig. 8848187[/snapback] Syns du skulle kansje vært litt stille jeg... har du ikke du quita 3 ganger nå? og til og med botter... (med andre ord ikke spiller i det hele tatt før du har dinga 70 med din splitter nyte botta opp character) Hele opplevelsen i wow er de du treffer i løpet av lvlene 1-70 og guilden du ender opp i på 70.. er der hele det sosiale aspektet i wow ligger, "sosial" samvær med andre spillere eller om du spiller med irl venner.. For å ikke snakke om PVP og Arena.. Raids, World bosses.. sitte på ventrillo å høre på folka preke mens de spiller.. For min del syns jeg singelplayer spill er dyr morro, for dagens spill varer max 2 dager.. noe som er helt ræva.. og når du snakker om skill og ATT PÅ TILL legger inn CS som et skill spill så vet jeg ikke om jeg skal le elle grine.. CS sånn det er nå er forjævlig lattelig enkelt, de har som i HALO serien lagt inn Aimbot som "hjelper" deg med å få headshots og lignende.. er overhode ikke et snev av realitet i spillet og det er alt for enkelt, noe du får igjen for når du først har vendt deg til det og skal prøve ORDENLIGE skill FPS spill som Quake 3/4 og Warsow.. for da suger aimen din no så inn i helvete.. trackmana er jo et bil spill... ekke my skill der.. Har du fortsatt noe verdighet, så spiller du noe annet enn WoW 8848210[/snapback] Som om en CS spiller har et lite snev av verdighet? skal heller si at du er kongen iforhold til en CS spiller for de folka der ekke no å skryte av.. Endret 13. juni 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har da spilt 2 karakterer til 60 og det burde vel gi meg nok dømmekraft til å si min mening om spillet, selv om du misliker at jeg botter trenger du ikke slenge med leppa ved enhver anledning... Så jeg synes du kan kan holde aggresjonen inni deg til du vet hvordan situasjonen er, dette er et diskusjonsforum og jeg burde også få lov til å si en mening selv om ikke du er enig. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Som om en CS spiller har et lite snev av verdighet? skal heller si at du er kongen iforhold til en CS spiller for de folka der ekke no å skryte av.. 8848216[/snapback] CS spiller og WoW spillere er på helt lik linje, eneste forskjell er at WoW har mindre drittslening som kommer av strengere regler og høyere aldersnitt. Og du sier CS ikke krever skills? Og aimbot hjelper, er det autoaim du snakker om? Det er isåfall disabled i cs, funker kun i half life. Og hadde du hatt et snev av logisk sans hadde du tatt poenget. Og du sier trackmania heller ikke krever skills? Kan du please skaffe deg et snev av peiling før du slenger ut slike ting? Jeg begynner seriøst å lure på om du er skada. Endret 13. juni 2007 av Tmz Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) åh, kom til å tenke første gangen jeg spillte wow starta en warrior på søskenbarnet mitt sin konto.. skal love dere han ikke fikk spillt særlig mye på en måned :!: seriøst, du må nesten bare prøve å spille litt. kan anbefale warrior. det er bare rå-kult! til de som går på institusjon og sånt, unnskylder seg med "jeg er avhengig av wow, jeg trenger hjelp" er bare LATSABBER, folks om satt litt for lenge oppe om natta og spillte wow og klarte ikke å tyne seg nok for å dra på skolen/jobb etc. folk som vil ha oppmerksomhet eller noe sånt eller folk med noen form for psykisk problem! det går ikke an å bli avhengig av WoW! bare veldig engasjert i spillet siden du har oppdaga det og det er så jævlig fett. skjønner ikke at folk kan påstå at man blir avhengig av et spill?!! jeg bruker ellers masse dop, drikker meg full masse osv, men jeg setter alltid jobben foran alt andre sånn at jeg kan leve. JOBBEN MIN ER JEG AVHENGIG AV IKKE WOW Endret 13. juni 2007 av manyquiz Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Som om en CS spiller har et lite snev av verdighet? skal heller si at du er kongen iforhold til en CS spiller for de folka der ekke no å skryte av.. 8848216[/snapback] CS spiller og WoW spillere er på helt lik linje, eneste forskjell er at WoW har mindre drittslening som kommer av strengere regler og høyere aldersnitt. Og du sier CS ikke krever skills? Og aimbot hjelper, er det autoaim du snakker om? Det er isåfall disabled i cs, funker kun i half life. Og hadde du hatt et snev av logisk sans hadde du tatt poenget. Og du sier trackmania heller ikke krever skills? Kan du please skaffe deg et snev av peiling før du slenger ut slike ting? Jeg begynner seriøst å lure på om du er skada. 8848226[/snapback] Nei, det er ikke "aimbot" men det er en innebygd feature i CS:S som gjør at du treffer lettere, akkuratt som i HALO serien..spill CS beta 1.0 en time så spiller du CS source... så skjønner du hva jeg mener... CS sourse er spray og du får headshot med en gang...0 problem.. skal vi snakke skills så spiller du Q3.. Du kan også prøve å spille CS beta 5.5, da Counter-Strike var på sitt beste og ikke VALVE skitt... CS og WoW spillere på samme linje ?! LOL?! hva har du røka.. du har tydligvis ikke vært på tg... alle 14isene som sitter å banner som de tror de er no, for å ikke snakke om anger management blandt dem, satt bak et par CS folk på tg for 2 år siden, tror de 3 som satt bak der greide å ødelegge hvert sitt tastatur , var til og med fler ganger som det spratt rundt med knapper fordi de satt knyttneven i tastaturet... sånn er ikke wow spillere i det hele tatt.. Faen er det som er problemet spill som Trackmania a? lol er jo 6 knapper å følge med på liksom.. gass, brems, høyre, venstre , gir opp , gir ned.. Endret 13. juni 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 CS sourse finns ikke da...Og vi prata om 1.6 (det ordentlige CS) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Isj dobbel post:S Endret 13. juni 2007 av Narkan Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Gi det en sjans. Du kjenner vel deg selv så godt at du vet om du lett blir ivrig på å spille et PC-spill. Jeg syns World of Warcraft er et utrolig godt laget spill. Jeg er verken på level 70 eller særlig god, men jeg syns atmosfæren er skikkelig bra. Uansett, så må du vel selv bestemme om du skal begynne å spille eller ikke. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Som om en CS spiller har et lite snev av verdighet? skal heller si at du er kongen iforhold til en CS spiller for de folka der ekke no å skryte av.. 8848216[/snapback] CS spiller og WoW spillere er på helt lik linje, eneste forskjell er at WoW har mindre drittslening som kommer av strengere regler og høyere aldersnitt. Og du sier CS ikke krever skills? Og aimbot hjelper, er det autoaim du snakker om? Det er isåfall disabled i cs, funker kun i half life. Og hadde du hatt et snev av logisk sans hadde du tatt poenget. Og du sier trackmania heller ikke krever skills? Kan du please skaffe deg et snev av peiling før du slenger ut slike ting? Jeg begynner seriøst å lure på om du er skada. 8848226[/snapback] Nei, det er ikke "aimbot" men det er en innebygd feature i CS:S som gjør at du treffer lettere, akkuratt som i HALO serien..spill CS beta 1.0 en time så spiller du CS source... så skjønner du hva jeg mener... CS sourse er spray og du får headshot med en gang...0 problem.. skal vi snakke skills så spiller du Q3.. Du kan også prøve å spille CS beta 5.5, da Counter-Strike var på sitt beste og ikke VALVE skitt... CS og WoW spillere på samme linje ?! LOL?! hva har du røka.. du har tydligvis ikke vært på tg... alle 14isene som sitter å banner som de tror de er no, for å ikke snakke om anger management blandt dem, satt bak et par CS folk på tg for 2 år siden, tror de 3 som satt bak der greide å ødelegge hvert sitt tastatur , var til og med fler ganger som det spratt rundt med knapper fordi de satt knyttneven i tastaturet... sånn er ikke wow spillere i det hele tatt.. Faen er det som er problemet spill som Trackmania a? lol er jo 6 knapper å følge med på liksom.. gass, brems, høyre, venstre , gir opp , gir ned.. 8848437[/snapback] Snakker jo selvfølgelig ikke om CS:S da ville jeg skrevet _CS:S_, Poenget mitt var ikke å liste opp de spillene som krever mest skills, men å prøve å forklare hvordan min oppfatning av hvordan WoW er. Både trackmania og cs krever mye mer skills en WoW, men det var kun et eksempel. Også kommer du å sier at Q3 krever mer skills blabla, hva faen er det du vil egentlig? Og jeg tror du missforstod det med at WoW spillere og CS spillere blir stilt på lik linje. Du driver å rakker ned på cs spillere hele tiden og derfor prøvde jeg å si til deg at det er ikke noe bedre å være wow spiller en det er å være cs spiller. Og det finnes drittunger både i cs og wow, det prøvde jeg også å si men du klarte tydeligvis ikke å få med deg det. Men i cs er du mer anonym, det er som sagt strengere regler og du vil bli bannet for drittslengingen i wow og desuten har wow et bredere aldersspekter. Og før du sier noe som helst mer om trackmania burde du prøve det først, hvis det er lett som du sier vil jeg gjerne se deg kjøre, jeg vedder en tusning på at du ikke kommer i nærheten av wr på for eksempel tinytech. Du er vel blandt de som ikke tror step mania krever skills heller? Bare fordi det er 4 knapper . Og utifra ratinga på arena teamet ditt tror jeg ikke du har så mye spilleforståelse å skills som du later til, det kan jo selvfølgelig være en grunn til det, men som sagt jeg tviler STERKT.... Edit: Prøv å opprett en tråd på et trackmania forum der du sier det ikke krever skills med din begrunnelse så skal du nok bli satt på plass litt. Endret 13. juni 2007 av Tmz Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Som om en CS spiller har et lite snev av verdighet? skal heller si at du er kongen iforhold til en CS spiller for de folka der ekke no å skryte av.. 8848216[/snapback] CS spiller og WoW spillere er på helt lik linje, eneste forskjell er at WoW har mindre drittslening som kommer av strengere regler og høyere aldersnitt. Og du sier CS ikke krever skills? Og aimbot hjelper, er det autoaim du snakker om? Det er isåfall disabled i cs, funker kun i half life. Og hadde du hatt et snev av logisk sans hadde du tatt poenget. Og du sier trackmania heller ikke krever skills? Kan du please skaffe deg et snev av peiling før du slenger ut slike ting? Jeg begynner seriøst å lure på om du er skada. 8848226[/snapback] Nei, det er ikke "aimbot" men det er en innebygd feature i CS:S som gjør at du treffer lettere, akkuratt som i HALO serien..spill CS beta 1.0 en time så spiller du CS source... så skjønner du hva jeg mener... CS sourse er spray og du får headshot med en gang...0 problem.. skal vi snakke skills så spiller du Q3.. Du kan også prøve å spille CS beta 5.5, da Counter-Strike var på sitt beste og ikke VALVE skitt... CS og WoW spillere på samme linje ?! LOL?! hva har du røka.. du har tydligvis ikke vært på tg... alle 14isene som sitter å banner som de tror de er no, for å ikke snakke om anger management blandt dem, satt bak et par CS folk på tg for 2 år siden, tror de 3 som satt bak der greide å ødelegge hvert sitt tastatur , var til og med fler ganger som det spratt rundt med knapper fordi de satt knyttneven i tastaturet... sånn er ikke wow spillere i det hele tatt.. Faen er det som er problemet spill som Trackmania a? lol er jo 6 knapper å følge med på liksom.. gass, brems, høyre, venstre , gir opp , gir ned.. 8848437[/snapback] Snakker jo selvfølgelig ikke om CS:S da ville jeg skrevet _CS:S_, Poenget mitt var ikke å liste opp de spillene som krever mest skills, men å prøve å forklare hvordan min oppfatning av hvordan WoW er. Både trackmania og cs krever mye mer skills en WoW, men det var kun et eksempel. Også kommer du å sier at Q3 krever mer skills blabla, hva faen er det du vil egentlig? Og jeg tror du missforstod det med at WoW spillere og CS spillere blir stilt på lik linje. Du driver å rakker ned på cs spillere hele tiden og derfor prøvde jeg å si til deg at det er ikke noe bedre å være wow spiller en det er å være cs spiller. Og det finnes drittunger både i cs og wow, det prøvde jeg også å si men du klarte tydeligvis ikke å få med deg det. Men i cs er du mer anonym, det er som sagt strengere regler og du vil bli bannet for drittslengingen i wow og desuten har wow et bredere aldersspekter. Og før du sier noe som helst mer om trackmania burde du prøve det først, hvis det er lett som du sier vil jeg gjerne se deg kjøre, jeg vedder en tusning på at du ikke kommer i nærheten av wr på for eksempel tinytech. Du er vel blandt de som ikke tror step mania krever skills heller? Bare fordi det er 4 knapper . Og utifra ratinga på arena teamet ditt tror jeg ikke du har så mye spilleforståelse å skills som du later til, det kan jo selvfølgelig være en grunn til det, men som sagt jeg tviler STERKT.... Edit: Prøv å opprett en tråd på et trackmania forum der du sier det ikke krever skills med din begrunnelse så skal du nok bli satt på plass litt. 8851555[/snapback] hvis du ser på character profilen på dakun så ser du kansje hvorfor jeg ikke PVP`er atm.. er en shaman, nuff said.. resto er ho og... for det 3je så er det Kor'gall og.. skal ikke si at pvpen er i nærheten av bra på den serven / battlegroupen Sjekk på warlocken om en 2ukers tid så får vi se om hu har fått litt rating i et team... er den jeg lvler atm Skal nok si at CS ble ødelagt da VALVE kom inn bildet, og ja det er lettere å treffe huet i CS 1.6 og forhold til da CS fremdeles var en mod og ikke en ting VALVE kjøpte opp fordi det ble for populært på den tiden, men du har vel ikke spilt noen av BETA versonene.. (tydelig vis ikke) Endret 13. juni 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Og du fortsetter, er det så vansklig og ta poenget mitt? Jeg brukte det som et jævla eksempel. Og ja, jeg har prøvd betaversjonene, men hva faen har det med saken å gjøre? Du liker tydeligvis å dra opp helt unødvendige ting for så å kverrulere. Og når jeg snakket om rating mente jeg selvfølgelig ikke shamaen som ifølge armory er uten arena team, du burde kanskje skjønne det men jeg sier det alikevel; Jeg mente roguen!. Og hvor er det du har lært at shamaner ikke kan spille i pvp? Resto eller ei de er fortsatt effektive i arena. Kan hende jeg missforstod litt, fordi det var virkelig ikke så lett å skjønne alt du skrev i innlegget ditt. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Og du fortsetter, er det så vansklig og ta poenget mitt? Jeg brukte det som et jævla eksempel. Og ja, jeg har prøvd betaversjonene, men hva faen har det med saken å gjøre? Du liker tydeligvis å dra opp helt unødvendige ting for så å kverrulere. Og når jeg snakket om rating mente jeg selvfølgelig ikke shamaen som ifølge armory er uten arena team, du burde kanskje skjønne det men jeg sier det alikevel; Jeg mente roguen!. Og hvor er det du har lært at shamaner ikke kan spille i pvp? Resto eller ei de er fortsatt effektive i arena. Kan hende jeg missforstod litt, fordi det var virkelig ikke så lett å skjønne alt du skrev i innlegget ditt. 8856012[/snapback] Roguen min har jeg ikke spilt no serlig på 2 månder som du kansje ser på gearet han har og Og shaman i Arena er langt fra effektivt... De har ikke en dritt mot CC, eneste som er no er Tremor totem mot fear (som pulserer hver 5 sec) , ikke tåler shaman en dritt eller.. En annen negativ ting med shaman og er at så si alle skillsa er i samme spell kategori, dvs. kick eller counterspell så har du en timer på alle spellsa dine uten om frostshock.. så elemental shammy ekke akkuratt noe å gå for, og som enhancement shammy er man så avhengig av WF procs at det er helt sykt så sant du ikke sitter på gear som gir deg 10k hp , 30% crit og over 1k AP.. Som resto er man purge bot og support healer , skal du ha en healer i arena så hadde jeg heller tatt en pally eller en holy priest for å si det sånn.. Grunnen til at jeg ikke har no serlig arena rating er pga jeg driver enda med å farme rep / attunements på shammyen min, driver også å lvler opp warlocken min. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg bryr meg fint lite om dine unskyldninger om hvorfor du gjør det dårlig i arena, poenget mitt var at du kanskje ikke har så mye skills som du prøver å gi intrykk for ved å si at andre spill ikke krever skills. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 World of Warcraft er et spill som krever at du har mye tid til å spille for å "utvikle deg"... Spillet er også ganske vanedannende og avhengighetsskapende, så du bør ha tid til det om du skal begynne å spille. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Stenger denne tråden da det blitt vel mye OT her, trådstarter har også blitt besvart mer eller mindre så tråden lukkes for så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg