simzERK Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Ja, topic sier alt. Har tenkt på dette lenge, burde jeg begynne med WoW? Blir jeg for avhenging, blir jeg no-lifer? Spiller cs fra før av. Vil ha seriøse svar, ikke si ja pga du spiler wow, svar ordentlig. Takk Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Ja, topic sier alt.Har tenkt på dette lenge, burde jeg begynne med WoW? Blir jeg for avhenging, blir jeg no-lifer? Spiller cs fra før av. Vil ha seriøse svar, ikke si ja pga du spiler wow, svar ordentlig. Takk 8844686[/snapback] Ja og Ja og JA Lenke til kommentar
cashstillrules Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Nei du burde ikke det. Det er sommer og varmt som aldri før, wow begynner å bli gammelt og er ikke så gøy lenger. Ville heller hygget meg ute med venner i sommer, og startet med enten warhammer online eller age of conan når de kommer ut til høsten. Det skal i hvert fall jeg gjøre Endret 12. juni 2007 av cashstillrules Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) alt kommer an å hvor mye du selv vil prioritere å spille. been there done that angående avhengighet og no-life. edit: enig med cashstillrules wow er et gammelt spill nå. selv om det oppdateres er det 2 år, og om du nå skal begynne å noobe ;D Endret 12. juni 2007 av Flacid Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 det er nu egentli opp til deg om skal bynne eller ikke. har nu sikkert spilt 25timer hos en kompis men kjenner ikke at jeg gidda å bynne. syns Wow mangler historie Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg synes wow er veldig artig. Men ville ikke begynt med det nå nei. Om du blir avhenging vet ikke jeg nei. Det er jo opp til din psykiske styrke eller ikke da. Endret 12. juni 2007 av samebob Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 det er nu egentli opp til deg om skal bynne eller ikke. har nu sikkert spilt 25timer hos en kompis men kjenner ikke at jeg gidda å bynne. syns Wow mangler historie 8844719[/snapback] wow har maaassse historie les på wow-europe eller spill WC I II III og FT. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Nei, aldri! Wow er dårlig. Du kommer til å sitte 24/7 inne på rommet ditt og spille. Ikke begynn... Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hei! Jeg spilte WoW for ca. ett år siden, og angrer fremdeles på all den tiden jeg kunne ha brukt på venner og fritid istedenfor. Det er veldig avhengighetsdannende, men fremdeles veldig gøy. Hvis du er en person som ikke blir avhengig lett, så skal det ikke være noe problem. Hvis jeg var i din situasjon, ville jeg holdt meg langt unna. Kan legge til et bilde som illustrerer WoW og andre onlinespill på en god måte: Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Trodde han ba om seriøse svar. Vel jeg synes du skal begynne hvis du liker: Å spille sammen med andre, grinde(drepe de samme dyrene/folkene om og om igjen)+ mye annet Kan jo laste ned en 10-dager trial;-) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hei! Jeg spilte WoW for ca. ett år siden, og angrer fremdeles på all den tiden jeg kunne ha brukt på venner og fritid istedenfor. Det er veldig avhengighetsdannende, men fremdeles veldig gøy. Hvis du er en person som ikke blir avhengig lett, så skal det ikke være noe problem. Hvis jeg var i din situasjon, ville jeg holdt meg langt unna. Kan legge til et bilde som illustrerer WoW og andre onlinespill på en god måte: 8844750[/snapback] Synd det gikk slik med deg da. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg er 14 år, og speller WoW, men jeg er ikke avhengi! Jeg spiller bare på lørdager og fredager og slikt, og på LAN og da... Men jeg spiller det ikke så mye egentlig, har bare 9dager i playd time siden ifjor sommer! Men jeg laga ny char da ^^, så hvis du klarer og ikke bli avhengi, så er det et fint spill å kose seg med! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Ikke begynn å spill Wow! Kjenner flere som spiller det og de har ikke noe særlig til liv egentlig, alt de snakker om på skolen er wow(i timer og friminutt)...omtrent alt de gjør på fritiden, wow! så vil ikke si at det er noe smart å begynne å spille wow! tenk å betale for å ikke ha et liv...! tilbring heller tid med venner og sommerværet Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Ok, jeg takker for noen seriøse svar. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Det e som å begynne med snus... det e sikkert ikke verdt men fy FAEN d e deilig Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Trådstarter, drit i absolutt alle svarene i denne tråden. Skaff deg en 10 dager trial og test selv og se om du liker det. Angående avhengighet, om man kan kalle det det, bare å alltid sette real life foran spill det - enkelt og greit. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Gakks, jeg er enig med deg. Men jeg må bare si til for eks. Nilsi_tl Du sier at det er det eneste vennene dine snakker om? Vel, det er kanskje fordi det er det som interesserer dem og det de liker å snakke om. Ikke alle som liker å bade og drikke øl på en strand sammen med venner. Og du sier at de som spiller WoW ikke har et liv...? Å, så lei jeg er folk som sier det. Folk som kommer på skolen og tror de er ordentlige kule med røykpakka i lomma snusleppa tre centimeter ut fra fjeset, mobber andre elever og lærere... Det er SÅNNE som ikke har et liv. Og når det gjelder det emnet egentlig handler om syns jeg du burde gjøre akkurat det Gakks sa. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Hei igjen! Jeg har testet denne 10 days trial'en, syntes wow funket fett. Etter min mening er ikke wow spillere de som har dårlig liv, det er faktisk de som provoserer de som spiller wow. Spill som World of worldcraft og Counter Strike er gode spill. Du kan snakke med venner på nettet og lære seg å sammarbeide godt. Og ja Deminust, de som mobber det er de som har ett dårlig liv, ikke oss andre. Og, viss du er en av de som mobber så, GET A LIFE Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har spilt WoW i et par år nå. Jeg har spilt litt mye i noen ferier da alle jeg kjenner er borte. Er ikke det bedre enn hva alle andre gjør, se på TV hele dagen? Alle har et liv såfremt de eksisterer. De eneste jeg kan si ikke har et liv er de som bare spaserer rundt og ligger foran TVen hele dagen - de gjør ikke noe produktivt. Når man spiller WoW spiller man ikke alene og du lærer fra det. Sier du at de bare snakker om WoW? Da har de jo et skikkelig bra liv for da har de en mening med det. Jeg mener, ingen kaller folk som snakker om fotball hele tiden (som jo er 50% av Norge) slike ting som "no-lifers" eller sier at de ikke har noe liv. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Ville ikke begynt med det, de fleste som spiller nå er oldschool, miljøet for nybegynnere er lite og velkomsten din vil antakelig bli lite generøs. I tillegg er selve spillet gammelt og stort sett en eneste stor grindefest, og de fleste vil gå over til WAR og WAR beta når det kommer ut mot høsten/jul. Det må også taes i betraktning at sjansen for å bli "hekta" er der, og at man antakelig burde bruke de 2 varme månedene vi har i året her i Norge på å være ute. @Gakks: avhengighet er jo nettopp at man ikke klarer å avstå, hadde det vært så lett som du sier for alle hadde jo ingen vært avhengige. Prøv å si til en heroinist at han bare kan slutte å sette sprøyter, og se hvor bra det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg