_Issue_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hmmm... Jeg har et hovedkort som bare takler 4x på agp porten... Nå bruker jeg gainward gf2 pro 450 ti og har bynt å vurdere å kjøpe gf4... Men på de fleste gf4 kort er det støtt til 8x.... Så vil det bli noen forskjell om jeg har bare 4x agp til gf4 kort som støtter 8x agp? :-? Et lite spm til, har noen et gf4 kort å anbefale? ( gidder ikke å betal over 2000 kr ). Det burde funke bra til cs også Håper på hjelp.... Har sett har mange har tatt opp dette... Men det virker som ingen har et konkret svar!!!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 8x AGP er kun en marginal ytelsesforbedring over 4x AGP for dagens spill. Hvorvidt fremtidens applikasjoner vil utnytte båndbreddeøkningen mer, vil tiden vise. IMO er det nok på tide å tenke på en redesign av hele bussen. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Samme som fyren ovenfor her: AGP8x har ingen effekt pr. idag. Du har akkurat like bra ytelse med AGP4x, så det blir ingen forskjell for deg om du har AGP4- eller 8- kort. Jeg kan anbefale mitt eget kort (som du ser i signaturen) - svært overklokkingsvennlig hvis du har ønske om å klokke. Følger med 4 stk. fullversjonsspill, 4-5 demoer + annen software (utilities). Har hatt det i ca. 3 uker og er meget fornøyd. Prisen er ca. kr. 1.500,- på komplett.no Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har også MSI-kortet. Men du får de nye MSI-kortene, 4800SE elns, med VIVO mm, til enda lavere pris enn Ti4200. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvorfor ikke ta en titt på en ytelses sammenligning mellom mange skjermkort før du bestemmer deg.... Hvis det er kun ytelse du er ute etter da www.tomshardware.com har en fin test, der de kjører de aller fleste kjente grafikkbrikken opp mot hverandre... se den selv på www6.tomshardware.com/graphic/20021218/index.html Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hos elkjøp har de et godt skjermkort som jeg skal kjøpe når de får de inn igjen. Creative G4 4600 128mb ddr som støtter agp 4x som i ditt tilfelle er bra. Bra ytelse sier du og kjører spill og divverse som pokker. Pris 1995... For all del ikke kjøp MX kort! Jeg kjøpte det og det går i bøtta tror jeg.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Nei LarsC, 4800 SE- kortene til MSI koster jo 2200 kr. Hvis du da ikke mener MX- kortene, men det er det vel knapt noen som kjøper (eller vil ha)........... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Iiik! Visst jaggu. Jeg blingset litt der ja. Det var før jul det, tilbud på PSData. Og ikke Ti4800SE, men Ti4200 8x. Hmfr. Lenke til kommentar
atLind Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er det lurt å kjøpe GeForce 4 TI 4200 4400 4600 eller 4800 nå eller bør jeg vente til de nye GeForce kortene kommer?? PS, Noen som vet når de kommer?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Personlig hadde jeg kjøpt Ti4200 (mest for pengene), dessuten kan Ti4200 lett klokkes til Ti400- ytelse. Fx- kortene kommer nok i løpet av jan- mars kanskje, men prisen kommer til å være altfor høy til at jeg skulle gidde å kjøpe det i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå