KiD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har nevnte skjermkort og har problemer med å få til TV-UT. Kjører kortet gjennom scart hvor jeg har koblet til S-video kabel fra skjermkortet og lyd fra lydkortet. Når jeg skrur på tv og datamaskinen får jeg normalt bilde på pc-skjermen, men på tv er det svart/hvitt og mye større bilde. Har aldri hatt noen problemer før med mitt gamle skjermkort. (Også et Radeon kort) Vet ikke hvordan jeg skal rette på dette i innstillinger. Får ikke klonet bildet fra pc-skjermen og det er ingen farger! Hjelp!! Lenke til kommentar
jonasto Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hukser du å kjøre PAL format til tv`n? husk også å sett ned oppløsningen på monitoren...etter det jeg vet følger tv`n oppløsningen på monitoren! Lenke til kommentar
KiD Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 vet ikke hvordan jeg stiller til PAL format? det er ikke bare å stille ned oppløsningen på skjermen da jeg har en LCD skjerm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå