discostu Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei, så en film for litt siden (husker desverre ikke hvilken), men så en flott addon til den, hvor de hotbarene var en firkantet boks på midten og man hadde flere hotkeys. Altså, de som er nå er jo bare 1-9 og man må shift+2 for å få en ny bar, jeg ønsker flere hotkeys slik at man feks kan binde c1, c2, c3 osv, men det går ikke ann å binde c+noe som helts i keybindinga til wow... Noen forslag? Er utrolig kjekt med litt flere hotkeys når man spiller caster Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 1. Hva med å spørre her ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=373991 2. Keybindings kan du fikse lett. Trykk esc -> Keybindings -> Voila! Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 du kan binde noe på Ctrl+1 foreksempel ja har jeg brukt som shield i alle år Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg vet jeg kan binde feks CTRL+1 eller SHIFT+1, men jeg kan ikke binde C+1 Da vil aktuell knapp kun bli c... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg synes wow er veldig artig.Men ville ikke begynt med det nå nei. Om du blir avhenging vet ikke jeg nei. Det er jo opp til din psykiske styrke eller ikke da. 8844722[/snapback] Tviler på at du får det til på addons heller. Hvordan skal den da vite at du ikke trykker 1 etter at du trykker C? og omvendt. trenger du flere knapper anbefaler jeg deg å bruke E som forover, S som venstre, F som venstre og D som bakover. Da kan du bruke qawr til keybindings Endret 12. juni 2007 av samebob Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Bartender bruker jeg. meget fornøyd. ligger på cursegaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå