South_Bridge Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg er blitt spurt om å sette jeg inn i denne CMSen. Selv synes jeg den er veldig tung, kanskje litt for "pirkete", vanskelig å navigere i(admin delen). Men det må gjøres. Så er det noen som vet om noen online guide til denne? Finner veldig lite tutorials... Gjerne en link til andre themes hadde også vært bra Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) http://ez.no/ezpublish/documentation/build...ez_publish_site http://www.nettmedia.no/index.php/plain/hjelp/ez_publish Endret 13. juni 2007 av bono_head Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 nå har jeg faktisk kommet meg i gang. Etter litt om og men har jeg produsert noe. Men jeg har fremdeles noen problemer: Hvordan får jeg search vekk fra bannerområdet?(jeg har jobbet meg ut ifra den litt mer pimpa eZ templaten) Hvordan endrer jeg størrelse på banneren slik at jeg kan laste opp bannere på en størrelse 300x100 uten at den blir forminsket til å passe templaten som er ca XXX lengde x 36 høyde. Jeg ønsker å lage bannere som er høyere, men når de kommer over standarden så krypes de ned til å passe templaten Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 har du fått endret? Du må endre i en eller annen fil som sier noe om hvor stort banneret skal være. En eller annen fil i templaten et sted. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 fant ut at man er nødt til å tweeke templaten(selve fila)... og om du ikke har laget den selv blir det en del ting å sette seg inn i :-) Men problemet er løst inntil videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå