comsy Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei! Vurderer å gå til innkjøp av en bærbar data Bruken vil i hovedsak være dette: - Surfing - youtube osv - musikk nedlastning spiller skjeldent. Dette krever jeg: ok skjerm trådløst nett dvd brenner ok batteri windows vista rask og pålitelig hadde vært greit med blåtann også, men ikke helt nødvendig. Noe mer man bør huske på? kom med tips til produkter. prisklasse: opp til 7000,- disse har jeg sett litt på, innspill? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=79943 http://www.multicom.no/SystemConfigurator....520258;c:100561 Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 spiller sjeldent? hvilke spill? Lenke til kommentar
comsy Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 fifa og worms f.e.k ikke så voldsomt krevende greier Lenke til kommentar
nighdark Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 fifa og worms f.e.k ikke så voldsomt krevende greier 8844356[/snapback] Acer Aspire 5103WLMi 15.4" AMD Turion 64 X2 hos Multicom er definitivt det bedre valget. Du får helt ok grafikk-kort da du har enkle spill på menyen, og spesifikasjonene ellers er også svært ok. Veldig godt tilbud. Ulemper: Er dog snart utdatert maskin. Om du er villig til å investere kanskje 1K ekstra, vil det være verdt å gå for en datamaskin med Intel Core 2 Duo prosessor (T5x00-serie). Det vil gi deg litt mer levetid på pc'en også. Lykke til! Lenke til kommentar
comsy Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Ulemper: Er dog snart utdatert maskin. Om du er villig til å investere kanskje 1K ekstra, vil det være verdt å gå for en datamaskin med Intel Core 2 Duo prosessor (T5x00-serie). Det vil gi deg litt mer levetid på pc'en også. Lykke til! 8844528[/snapback] Har du tips til en maskin som innehar dette da? og har jeg behov for det som kanskje spiller disse spillene en gang annenvær mnd, og kjøpte mitt siste spill i 2004? Lenke til kommentar
comsy Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 heller mot Acer Aspire 5103WLMi 15.4" AMD Turion 64 X2, hvis ingen har noen negative ting å fortelle om denne? følger jo med 1 gb ekstra ram, mus og veske i prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå