Gå til innhold

Tjene penger uten fulltidsjobb


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ønsker å tjene litt ekstra penger nå i og med at jeg sparer til moped (siden jeg har hytte i Sverige hvor man ikke trenger lappen, men bare må være 15 år!). Jeg er 14 år og vil helst ikke gjøre noe som å gå med avisen hver dag, siden familien min ofte er på uventede og spontane ferier. Har tenkt på noen småjobber som å selge pins for en eller annen forening, men kommer ikke på noe annet. Selvfølgelig kan jeg også pante flasker, men lønnen der er vel kanskje litt for liten i forhold til arbeidstimene. Slike ting som bilvask vet jeg heller ikke om er så aktuelt siden folkene i mitt nabolag ikke er av den typen som lar andre gjøre noe for seg for penger.

 

Er det noen her som kan komme med noen forslag om hvordan jeg kan tjene litt ekstra? Jeg er veldig flink på skolen så kanskje ekstraundervisning kunne vært noe? Jeg aner ikke... Kom med forslag og refferer gjerne til linker på nettet!

 

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, kan jo HTML, CSS og en del PHP, men det er ikke så stort marked for det lenger.. Eller... Det er så få som trenger å få en slik jobb utført i forhold til alle de som ønsker å utføre den... :hmm: Men ellers har jeg jo tjent noen få tusen på det, men da var markedet større... :(

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Ja, kan jo HTML, CSS og en del PHP, men det er ikke så stort marked for det lenger.. Eller... Det er så få som trenger å få en slik jobb utført i forhold til alle de som ønsker å utføre den... hmm.gif Men ellers har jeg jo tjent noen få tusen på det, men da var markedet større... sad.gif

 

Spørs hvor mye PHP du kan, men hvis du ikke krever alt for mye penger bør det være store muligheter. :hmm: skjekk ut forskjellige forum og freelance sider så finner du sikkert masse jobber. Jeg har personlig prøvd å finne en ordentlig php programmer de siste tre åra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...