Shicca Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Shicca, du kan ikke telle mange spill som er bastert på å spilles over Internett som ikke kommer med en del patcher i begynelsen. Så et bugfritt spill er for mye å håpe på, de som spillte AO ettter lanseringen husker kanskje hvordan det var ;P. Helt bug-fritt får du det nok ikke nei, men det finnes en grad på hvor mange bugs som kan tillates... Små feil som textures o.l er selvsagt godkjent, men starter man med verre ting som kræsj og reboot problemer derimot.... Blizzard er jo kjent for å levere spill (Når de først kommer) mer eller mindre uten bugs. De finnes selvsagt, men de er så små at de kan knapt merkes... Battlefield 1942 derimot inneholdt så mange "større" bugs at det ble ikke "Et ferdig produkt" før 1.1 IMHO Jeg venter heller lenge på et bra spill, enn å få spille et som ikke kan kalles ferdiglaget Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Men så ble jo Battlefield et sykt bra produkt etter den første patchen da. Beste spillet noensinne, uten tvil Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Blizzard er jo kjent for å levere spill (Når de først kommer) mer eller mindre uten bugs. De finnes selvsagt, men de er så små at de kan knapt merkes... Derfor Diablo II kom med en patch før spillet var ute i butikkene? Det er blitt mer "vanlig" nå, men Diablo II var ett av de aller første spill som hadde en patch før release-date. Øystein Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå har ikke jeg lest igjenom alle postene men ang. dette med at folk klager på at det koster penger og spille spillet, Husk De som har spillet må betale server Leie Game Masters (Som har Quests,Events og Hjelper, mye som en konsulent) Patches i alle rettninger Nye items osv. Selv betaler jeg 35$ i måneden, jeg har 2 accounts i "Ultima online" og en i DAoC , kommer også til og ha en eller fler i SWG.. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvis dere syntes at det er absurd å betale for månedlig får å spille så får dere holde dere til cs eller what ever da men jeg må bare si at hvis du vil spille sånne spill så må du nokk bli vant til å betale for det i en form eller en annen. bare tenk la oss si 200kr mnd det er INGENTING litt fære smser (for de som sender jevelig mange av dem) ikke en dags jobbing engang, EN kinodag mindre (last filmen ned eller en gang mindre ute på by`n sanheten er at hadde de hvist hva de har erfart med mmorpg i dag når de started med det hadde regningen hvert mye støre. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvis dere syntes at det er absurd å betale for månedlig får å spille så får dere holde dere til cs eller what ever da men jeg må bare si at hvis du vil spille sånne spill så må du nokk bli vant til å betale for det i en form eller en annen. bare tenk la oss si 200kr mnd det er INGENTING litt fære smser (for de som sender jevelig mange av dem) ikke en dags jobbing engang, EN kinodag mindre (last filmen ned eller en gang mindre ute på by`n sanheten er at hadde de hvist hva de har erfart med mmorpg i dag når de started med det hadde regningen hvert mye støre. 200 kr/mnd ??? Erru syk eller mann!? 130,- er max'en min vaffal... Lenke til kommentar
agalate Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 www.cdromshop.com er en kanadisk nettbutikk som på mystisk vis klarer det amazon ikke klarer - å sende nye releases fra det amerikanske kontinentet (cdromshop er kanadisk) til hele verden. Har opplevd at f.eks. amazon (både .com og .co.uk eller .de) ikke kan sende spill hjem til Norge p.g.a. lokale restriksjoner. Gleder meg til swg, håper dog at Sony blir flinkere til å ta vare på kundene sine (in-game Customer Service, Guides og GameMasters) enn de er i f.eks. EverQuest. Prisen er det ingenting å utsette på, som man allerede har sagt koster det å drifte et spill av slike dimensjoner - kan tenke meg at mye av utviklingskostnadene skal dekkes på et vis også Lenke til kommentar
zedty Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Nice agalate, skal sjekke siden ut og prøve å forhåndsbestille SWG. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 gider jo seff ikke å betale for å spille... bare tull... uansett hvor kult det er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå