Treblad Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Noen som skal ha Star Wars Galaxies? Det skal iallefall jeg! Det blir råååått! Lenke til kommentar
pine Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Blir tøft. Har lest mye bra om spillet. Er bare spørsmål om hvor mye vil det koste å spille. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 15-20$ per måned, har jeg hørt. Menneh, de har satt følgende begrensing: Spillere får kun ha en rollefigur per server. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg er litt bekymra for utvikling av figurene. Dem har vist et eksempel på et skilltree (for "scout") og han hadde bare 4 mulige veier å velge fram til toppen av skilltreet. Totalt var det 18 skill-punkter. http://starwarsgalaxies.station.sony.com/i...s/swg_scout.gif Jeg har ikke spillt MMORPG før, men hvis hver av spillestilene er såpass begrensa med valgmuligheter så trur jeg man fort vil bli lei spillet. Likevel vil jeg antagelig kjøpe det nært opp til releasen. Jeg er nysgjerrig, og Star Wars fan. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Høh? Hæ? :o Koster det penger i måneden? Noooooooooooooooooooooooo!! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 seff koster det noe i måneden, det er jo et MMORPG, alle MMORPG koster noe i måneden.. f.eks Anarchy Online, Dark Age of the Camelot, Everquest og det legendariske og ultimate... Ultima Online Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er som regel det eneste minuset ved mmorpg spill det, at det koster kling å få spille. Personlig syntes jeg det er helt bak mål at de skal ta penger for det når man først har kjøpt spillet. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg er litt bekymra for utvikling av figurene. Dem har vist et eksempel på et skilltree (for "scout") og han hadde bare 4 mulige veier å velge fram til toppen av skilltreet. Totalt var det 18 skill-punkter. http://starwarsgalaxies.station.sony.com/i...s/swg_scout.gif Jeg har ikke spillt MMORPG før, men hvis hver av spillestilene er såpass begrensa med valgmuligheter så trur jeg man fort vil bli lei spillet. Likevel vil jeg antagelig kjøpe det nært opp til releasen. Jeg er nysgjerrig, og Star Wars fan. Må rette deg litt her. For å bli en fullverdig Scout - Master Scout, som er eksemplet ditt, så må du ta ALLE de fire "veiene" for å bli det. Du kan selvfølgelig også bare ta en eller flere "veier", men da blir du ikke Master Scout, men spesialiserer deg på den spesielle veien - emnet - du valgte. Det er ikke før du har nådd det høyeste nivået i ALLE de 4 grenene - emnene - veiene - du kan kalle deg Master Scout. Dette gjelder alle jobbene / yrkene. Andre yrker kalles "elite", de er mest tidkrevende, og for å bli f.eks. Master Merchant så må du kombinere 2 forskjellige yrker.. Det er ennå ikke klart hvilke yrker du må kombinere for å få de forskjellige "Elite-jobbene", men det kommer nok. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Personlig syntes jeg det er helt bak mål at de skal ta penger for det når man først har kjøpt spillet. Jepp! Helt enig! Man må betale for: - Spillet - Å spille på internett - Å få å være på internett Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Høh? Hæ? :o Koster det penger i måneden? Uhm, duh! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Personlig syntes jeg det er helt bak mål at de skal ta penger for det når man først har kjøpt spillet. Jepp! Helt enig! Man må betale for: - Spillet - Å spille på internett - Å få å være på internett Nå må du huske på følgende... De som lager spillet må betale for server-leie, SWG kommer til å ha MANGE! De gir også ut patcher - oppgraderinger - til spillet.. fortløpende.. Noe som aldri skjer, eller kun et par ganger, til et vanlig spill. Tenk deg om.. hvis du hadde hatt et firma som laga spell.. også ga dere ut et MMORPG... du betaler alle programmererne lønn for å fikse bugs og legge til nye ting inne i spillet, samtidig som du må betale for de 10 serverne du har - med massiv båndbredde ut/inn. Tror du et engangsbeløp på 450 kr holder for å holde spillet i drift og "bug-fritt"i 3-5 år? Neppe. Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Vel sagt djorgen. Selv tror jeg spillet blir kanon. Har allrede bestemt meg for at jeg vil bli en smuggler med littegranne urent mel i posen. Synes personlig ikke at det er et problem å betale 200 kr i måneden for noe som MMoRPG. Har selv spilt Ao masse måneder før, men syntes AO ble for mye av det samme. I SWG kan man liksom drive sin egen bedrift, etterhvert også kjøpe sine egne romskip. Jeg har ventet på spillet i over et halvt år nå, og er fortsatt innom web siden deres hver dag for å se etter nyheter. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Vel sagt djorgen. Selv tror jeg spillet blir kanon. Har allrede bestemt meg for at jeg vil bli en smuggler med littegranne urent mel i posen. Synes personlig ikke at det er et problem å betale 200 kr i måneden for noe som MMoRPG. Har selv spilt Ao masse måneder før, men syntes AO ble for mye av det samme. I SWG kan man liksom drive sin egen bedrift, etterhvert også kjøpe sine egne romskip. Jeg har ventet på spillet i over et halvt år nå, og er fortsatt innom web siden deres hver dag for å se etter nyheter. Enig. Men 200 kr er alt for mye... Max'en burde være på $15 pr. mnd. Betaler aldri mer enn 100-120 kr pr. mnd for et MMORPG... ikke engang SWG. Jeg stikker også innom SWG-sida daglig.. flere ganger daglig.. har også spelt AO. (Var med i ARK ) Tror/håper at SWG blir det beste MMORPG til dags dato.. Håper på å bli en Armorer.. og senere en Merchant. Drive butikker og sånn. MMMmmmm Merchant! Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Enig. Men 200 kr er alt for mye... Max'en burde være på $15 pr. mnd. Betaler aldri mer enn 100-120 kr pr. mnd for et MMORPG... ikke engang SWG jeg vet, men jeg satt 200 til max foreløbig. jeg er ikke lagd av penger sjøl. Jeg har vel kommet frem til at om jeg betaler 200 bort til online spilling, så kjøper jeg færre spill siden jeg ikke har tid. De spillene jeg ikke har extremt lyst på, laster jeg dem ned. hehe. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Laster ned endel jeg og.. Men har kjøpt noen spell i det siste, f.eks. Battlefield, Splinter Cell og RalliSport Challenge. (ja, har xbox) Åsså venter jeg på CM4...... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ja, Starwars Galaxies blir stort, jeg er fortsatt i starwars humør etter den siste filmen (sikle).. Men se frem til Starwars: Knights of the old republic, utviklet av lucasarts og bioware(Baldurs's Gate, Icewind Dale, Newerwinter Nights) trenger jeg si mer??? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det spillet SKAL anskaffes iaf. Jeg har gledet meg siden sommer'n, litt kjedelig at de utsatte releasedatoen til 15.april da, når det orginalt var satt til februar. Men det er bedre at de får et bugfritt spill når de først slipper det, ikke slik som Battlefield 1942 for eksempel... Elendig første release... Bare de ikke "drar" en Blizzard nuh da, og kommer med spillet først neste år.... Lenke til kommentar
zedty Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Shicca, du kan ikke telle mange spill som er bastert på å spilles over Internett som ikke kommer med en del patcher i begynelsen. Så et bugfritt spill er for mye å håpe på, de som spillte AO ettter lanseringen husker kanskje hvordan det var ;P. Og seffers koster det monetas for å spille, det er da for svingende ikke gratis å holde noen hundretusen kunder med bånnbrede, servere og kundeservice. Men håper på en max grense på 15$, noen som er overkomelig. Det er ikke engang det beløpet man bruker for å ta en kinoaften. Tror SWG bare blir releaset i US først, noen som har en bra nettbutkk hvor man kan forhåndsbestille det? Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tror SWG bare blir releaset i US først, noen som har en bra nettbutkk hvor man kan forhåndsbestille det? Ja leter etter det samme selv. Ifølge SWG så er det masse tusen allerede som har forhåndsbestilt det allerede. Jeg prøver å finne en litt seriøs butikk, så at man ikke blir snytt for varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå