complete Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hei er en gutt på 17 år, veier 65 kg og er 179 cm høy. Jeg er altså alfor tynn, men spiser normalt i forhold til kompisene mine. Jeg trener fotball 4-5 ganger i uken og styrke 1-3 ganger i uken, så det varier en god del. Jeg tenkte jeg skulle begynne og ta styrketreningen og kostholdet litt mer seriøst slik at jeg kunne gå opp noen kilo og bli sterkere. Derfor luer jeg på om det er noen som kan komme med forslag til treningsprogram og kostholdsprogram. På forhånd TAKK Endret 12. juni 2007 av complete Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 du kan da prøve RYP i noen månder, for å få grunntrening og lære deg øvelser. Etterhvert går du over til noe tyngere program. Du finner RYP inne her: www.tn.no Og en ting er viktig, selvom du er fotballspiller, vær så snill å ikke ta såkalte "fotballknebøy". De er rett og slett pinglete. Om du skal...Mener, må kjøre det skal du ta "ass-to-the-grass". Det vil si at du nesten toucher rumpa neddi bakken i knebøyen. Da man blir garva. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Vil anbefale å ikke begynne med ass-to-the-grass knebøy da det sliter en del på knærne. Etter et par måneder kan du begynne å gå dypere. Men hvis du følger ryp så er det vel ikke noe problem da dette har en passe hard økning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Trodde først du veide 17,65 kg! :!: Så skjønte jeg at 17 var alderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå