EviLEddiE Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har herved endret min avatar etter å ha lest yummy sin utblåsning her. Så slipper iallefall JEG å havne midt i en avatar-krangel. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg hadde håpet dette forumet virket litt som IkonBoard. Der blir Avartarene resizet automatisk. Jeg var litt uheldig med en STOR avartar for 10min siden. Tror dere vet hva jeg mener. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 jeg er fornøyd med størrelsen på min avatar jeg passer akkurat for mitt formål, men ikke noe større enn det mvh nerd-light Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 [vennligst tolk dette] Men den er jo mye større enn det reglene tillater nerd-light? Eller hever du deg over det nivået? Du er sannsynligvis mye klokere enn moderatorene, og de har sannsynligvis bare satt en sånn grense fordi de vil være litt slemme mot brukerne, og kanskje til og med få muligheten til å banne noen fordi de bryter reglene. [/vennligst tolk dette] Om du synes den passer til ditt formål eller ikke, er helt uvesentlig. 50x50 piksler er maksimum, det burde du bare akseptere. Selv om du synes det passer å kjøre i 150km/t på en vei, så er det ikke det som er fartsgrensa, som skal følges. Vi lever ikke i et anarki, og hw.no er ikke et unntak. Du får værs'go følge reglene som oss andre. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Enig med thomasr. Er det så jevlig vanskelig å gjøre bildet bittelitt mindre ? Synes det er kult at vi har fått avatarer på forumet, og en litt liten avatar er vell bedre enn ingen ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nerd-light ikke ødlegg for oss andre! minsk på størrelsen er du snill. Lenke til kommentar
Sætrefjell Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ja! minsk på størrelsen er du snill. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Ja! minsk på størrelsen er du snill. Og DU, ja DU kan vel egentlig bare fjerne avataren din. Den er nokk i strid med forumreglene tror jeg. Spørs hvor glad Sir'en blir for å se en han duden der Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Spørs hvor glad Sir'en blir for å se en han duden der Tror han blir misunnelig jeg Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har ingen problemer med 50x50 jeg .. skjønner at noen blir forbanna fordi de ikke får inn akkurat DET bildet på 50x5+ piksler .. men da er det heller ikke egnet som avatar, brødhuer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Spørs hvor glad Sir'en blir for å se en han duden der Tror han blir misunnelig jeg Jah..du har vel rett...vi vet alle hans temperament til Sir'en... Blir han først sint så... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ja! minsk på størrelsen er du snill. Vær så snill å fjærn den avtaren din á... Stygg å se på... :x Og til nerd Light, minske avtaren til halparten.. Jeg spilte AO en stund selv, men jeg har ikke noe til overs for for en avtar som er over 100pixler høy... :-? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 skjønner det er sterke meninger om avatarer her ja hehe. Ironi er en fin ting. mvh nerd-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå