Lock-Aze Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jeg skal formatere og tenkte i den anledningen at jeg skulle "redde" bokmerkene mine i firefox, hvor er det disse ligger ? Operating system Profile folder location(s)Windows 95/98/Me C:\Windows\Application Data\Mozilla\ C:\Windows\Profiles\<Windows login/user name>\Application Data\Mozilla\ Windows NT 4.x C:\Winnt\Profiles\<Windows login/user name>\Application Data\Mozilla\ Windows 2000 and XP C:\Documents and Settings\<Windows login/user name>\Application Data\Mozilla\ Windows Vista C:\Users\<Windows login/user name>\AppData\Roaming\Mozilla\ Unix ~/.mozilla/ Mac OS X ~/Library/Mozilla/ ~/Library/Application Support/ http://kb.mozillazine.org/Profile_folder#For_Windows_users Lett skal det være Endret 12. juni 2007 av lock-aze Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Gå inn i bokmerkebehandlaren (Bokmerke --> Handsama bokmerke), og so til Fil --> Eksporter i det vindauget. Då får du ei fil med alle bokmerkene, som kan importerast att same stad. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Gå inn i bokmerkebehandlaren (Bokmerke --> Handsama bokmerke), og so til Fil --> Eksporter i det vindauget. Då får du ei fil med alle bokmerkene, som kan importerast att same stad. 8843912[/snapback] Jeg har nervekrasja systemet, så det kan jeg nok bare glemme. Må ha en adresse på harddisken der jeg kan hente ut bokmerkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå