minotir Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Heisann. Jeg lurer på om det kommer et stipend til før sommeren jeg Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Tanya, du tar feil, jeg sjekka senest i går, det kommer et stipend til. Endret 12. juni 2007 av olemedkrutt Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 hmm veit da fan jeg. spørs hva man går.. Man får ikke stipend i juni iallefall hvis man tar høyere utdanning.. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 hmm, hvem skal jeg tro på her da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Støtten fra Lånekassen utbetales forskuddsvis. De aller fleste kan få støtte i inntil ti måneder av et kalenderår. Siste utbetaling vil være 15. mai. Utbetalingen gjelder for perioden 15. mai til og med 14. juni. Er du lærling kan du ha rett til støtte i elleve måneder av et kalenderår. Du får da utbetalt støtte for 5,5 måneder per semester. Det betyr at du også får litt utbetaling i juni. Har du født barn i skoleåret og har rett på fødselsstipend, kan du også få utbetaling i sommermånedene. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hæ? nå går jeg rundt her og venter på stipendet å så kommer det ikke? Shit! Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 lurte på akkurat det samme. Vet at du ikke får det i juni på universitet, men på videregående, aner ikke... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ingen som vet noe mer nei? Vel få får vel svar om noen dager uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå