Eirzik Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Som topicen sier.. brodern skal ha seg ny bil, og budsjettet er relativt stramt.. Kriterier: - Stasjonsvogn siden barn nr 3 er på vei - Det beste hadde vært en 6 eller 7 seter, men det kan gå med en stor 5 seter - Åpen for alle merker utenom chrysler - Ikke over 110 000.. - Aircondition / Klima er et must... Tips? Har sett på Peugeot 406 og Opel Zafira... Vil gjerne ha flere forslag:) Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Noe sånt? Toyota Camry Hadde jeg bare hatt penger selv... Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Et godt tips er den MPV-en (flerbruksbilen) som har vært på salgstoppen nede på kontinentet i flere år nå, med 3 separate stoler foran og 3 separate stoler bak, nemlig geniale Fiat Multipla: Jeg kjenner noen som eier slike (privatimporterte, for Fiat har aldri solgt de i Norge) og de full av lovord. Kjøreegenskapene er fantastiske, bl.a på grunn av bredden, ungene stortrives over å ha hver sin stol og god plass, hver stol kan brettes sammen og fjernes, så på en to tre så har man en diger varebil. Innredningsløsningen i Multipla er senere kopiert av bl.a Honda med deres FR-V, men FR-V er en trist og kjedelig bil i forhold. Fiat selv faceliftet Multipla for et par år siden, med en "normalisert" front, innredningen er fortsatt like genial, men utseendet har blitt kjedeligere. Dessverre. Sjekk på annonsesider, så finner du sikkert en til salgs. På finn.no ligger nå 4 Multipla, med prisene 99.000, 109.000, 115.000 og 149.000, altså rundt det prisleiet din bror hadde tenkt seg. To av de har dieselmotor. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Om design ikke er viktig kan jo Volvo 940 være et alternativ. Eksempel Den er jo litt over budsjettet, men pruting er en fin ting. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Volvo 940 og Opel Omega er sikkert ok biler de til sitt bruk, men merk kravet om 6 eller 7 seter ... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 ... eller stor 5-seter. Jeg henger meg på Multipla-tipset Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Multipla er faktisk så stygg at han får ikke lov å kjøpe den for meg.. hehe.. men ellers er alt aktuelt Snakka med han igjen nå. og 5 seter er ikke lenger et alternativ.. det må være minst 6 seter! hehe Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Noen andre forslag her? Bilen bør ha minst 6 seter og plass til barnevogn på en grei måte... Ford Windstar er det mest aktuelle akkurat nå. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Noen andre forslag her? Bilen bør ha minst 6 seter og plass til barnevogn på en grei måte... Ford Windstar er det mest aktuelle akkurat nå. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå