Bozzeye Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Eg skal/vil skifte brukarnamn, men når eg har trykt "Send søknad" kjem denne meldinga opp: "Brukernavnet ditt inneholder ulogvilge tegn, søknaden ble ikke sendt." Vil endre brukarnamn til Mr. Sviker, men då kom feilmaldinga opp. Den kjem opp viss eg prøver "Sir Sviker" også, sjølv om detikkje har "ulovlege teikn." Kvifor gjer det det? Har jo skifta brukarnamn før, det var jo null problem. Berre for å nemne det, det er skrivefeil i feilmeldinga: "Brukernavnet ditt inneholder ulogvilge tegn, søknaden ble ikke sendt." Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei, dette skyldes bruken av punktum i navnet. Om du velger å fjerne dette så skal du kunne få sendt inn søknaden. Skrivefeilen skal jeg få noen til å rette snarest, beskjed til drift er gitt. Ole Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror den har problemer med å takle mellomrom. Har nå uansett endret brukernavnet ditt nå Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg