Akidon Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Noen som har Musicmatch 7.0, 7.5 eller 8.0 liggende på hardisken? Red: Fant det på oldapps.com Endret 12. juni 2007 av Akidon Lenke til kommentar
poffy Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jepp jeg har den her.Fikk den med nye tastaturet og musa mi.Lett å bruke synes jeg den lille tiden jeg gjorde det. Men den tar ikke alle musikk filene og er det en liten ting galt med fila funker det heller ikke. Etter en liten test på lydkvaliteten på den i tunes,media player, og media monkey fant jeg fort ut av media monkey var bvest på bode lyd og alt annet. Ivertfall for meg. Det er sikkert smak og behag dær også. Mvh poffy Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Mye mulig lyden er litt bedre i de andre. Men med det crapy'e lydkortet jeg har har nok ikke det så mye å si. Det som har noe å si er brukergrensesnittet, som er overlegent i MM versionene rundt 7.5. Men som sakt fant den på oldapps etter å ha trålt nettet i en halvtime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå