Gå til innhold

Gillette Fusion Power Blader kontra "ikke-power"?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg stusset litt over en ting idag..

Jeg kjøpte meg nettopp en 4pk med nye Gillette Fusion blader til min Gillette Fusion Power høvel..

 

Jeg vet jo at forskjellen på Gillette Fusion, og Gillette Fusion Power høvlene er at Power utgaven er batteri-dreven..

 

Og når jeg nå skulle handle nye blader til min Power høvel, så var det to valg i min butikk.. 1: 4x Gillette Fusion Blader eller 2: 8x Gillette Fusion "Power" Blader..

 

Jeg tenkte rett og slett at den ene het "Power" fordi den inneholdt 8x blader, mens den andre inneholdt bare 4x.. Men nå i etterkant ser jeg jo at vi får både 8x med "ikke-power" blader, og 4x med "power" blader..

 

Det får meg til å undres litt.. Hva er egentlig forskjellen på "Power" og "ikke-power" bladene? Er jo en markant forskjell på "Power" og "ikke-power" høvelen.. Hvor jeg selv helt klart foretrekker den batteri-drevene..

 

Men hva i allverden skal være forskjellen på disse bladene da?

 

Fant aldri ut hva som var forskjellen på M3 bladene, og M3 Power bladene heller..

 

Er litt nysgjerrig :p

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Power går på batteri og rister litt, den vanlige barberer like bra.

8844393[/snapback]

 

Leste du det første innlegget mitt?

 

Vet jo forskjellen på høvlene, men vi har barberblad pakker som heter henholdsvis "Power" og ikke "ikke-power" også..

Vet at det er forskjell på høvlene, lurer på om det egentlig er noen forskjell på bladene i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Power går på batteri og rister litt, den vanlige barberer like bra.

8844393[/snapback]

 

Leste du det første innlegget mitt?

 

Vet jo forskjellen på høvlene, men vi har barberblad pakker som heter henholdsvis "Power" og ikke "ikke-power" også..

Vet at det er forskjell på høvlene, lurer på om det egentlig er noen forskjell på bladene i det hele tatt..

8844456[/snapback]

 

Tror ikke det. Kanskje det bare er navnet. Har bare kjøpt "power" bladene jeg da

Lenke til kommentar

http://uk.answers.yahoo.com/question/index...01053007AAmQKx3

 

The only real difference I can see is -

Price - 4 Power Blades are £2 more than 4 normal Blades.

Colour - Fusion Blades have a blue Comfort Guard whereas Power blades have an orange Comfort Guard

Lubrastrip - Fusion Blades have Vitamin E & Aloe whereas Power Blades have Vitamin E, Aloe & Natural Oils.

 

Høres litt ymse ut med litt naturlig olje.. hehe

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...