L4r5 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeeeeeeez! Denne leken vet jeg i hvertfall EN som hadde holdt seg langt unna og det er meg... Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ugg.. Jeg hadde ikke hørt om noen av lekene før, noe som egentlig var like greit Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 ...Dette må være en av de mer forstyrrende trådene jeg har lest i min fartstid på forumet. Kan umulig tenke meg at dette er noe gøy.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg ser ingen grunn til å bumpe denne tråden for å fortelle hvor ekkelt opplegget var, en måned etter at den døde av seg selv. Jeg så forsåvidt ingen mening i tråden til å begynne med heller, men det må muligens være et innslag av slikt her i forumet, litt barnslige gleder må vi kanskje unne folk. Men nå tror jeg vi oppsummerer med at mange har hørt om leken, men ingen kjenner noen som faktisk har vært med på den. (En gjesteposter unntatt.) Som med alle vandrehistorier kjenner man alle detaljer i ulike varianter fra andre som kjenner noen som vet om noen... Og med det stenger vi tråden. Reaksjoner kan dere ta på PM. Geir Endret 16. juli 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg