Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, men Runke-bolle er det det er kjent som i min krets. Der skal man cumme på en bolle isteden Og jeg som trodde peanutleken var nasty før Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Og jeg som trodde peanutleken var nasty før 8856209[/snapback] Forklar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Lett: En dude tygger noen peanuter, spytter ut og gir videre til en annen som fortsetter og gir det videre igjen. Sånn kan det fortsette, og den siste skal ha "peanuttsmøret" på ei brødskive eller noe og ete det. Er jo ikke ekkelt i det hele tatt i forhold! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Så jævlig mye sært gutter har for seg. xD Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du lurer ikke meg, dere driver garantert med drøyere ting bak lukkede dører på syklubbmøter landet over. Dere er bare ikke så teite at dere forteller alle andre om det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dere skulle bare visst hva som egentlig skjedde på pysjamasparty. Men ærlig talt. Lurer på hvor gutter får sånt fra. Er dette noe som seriøst skjer, eller er det bare en vandrehistorie? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg kan, som gutt, med hånden på hjerte si at jeg ikke har vært med på slike pærveristeter, å ingen i min omgangskrets, såvidt jeg vet, er med dette her. HVis ikke det bare er jeg som blir hold utenfor da :!: Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg kan, som gutt, med hånden på hjerte si at jeg ikke har vært med på slike pærveristeter, å ingen i min omgangskrets, såvidt jeg vet, er med dette her. HVis ikke det bare er jeg som blir hold utenfor da :!: 8856376[/snapback] Du har gått glipp av så mye.... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg kan, som gutt, med hånden på hjerte si at jeg ikke har vært med på slike pærveristeter, å ingen i min omgangskrets, såvidt jeg vet, er med dette her. HVis ikke det bare er jeg som blir hold utenfor da :!: 8856376[/snapback] Du har gått glipp av så mye.... 8856606[/snapback] Kommer ann på øyet som ser det Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Dere skulle bare visst hva som egentlig skjedde på pysjamasparty. 8856327[/snapback] Jentekvelder ender alltid med at dere leker putekrig i undertøyet, det er grei regel. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jentekvelder ender alltid med at dere leker putekrig i undertøyet, det er grei regel. 8857698[/snapback] Etterfulgt av hot lesbesex. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Det stemmer. Den som taper putekrigen må utføre sex på alle de andre. Sånn fungerer konkurransen. Hehe, morsom idè hvertfall! Endret 14. juni 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ett ord; herregud.. Kan ikke se for meg at oppegående og normale personer ville finne på noe sånt. Tviler på at heisen går helt til toppetasjen på folk som går inn for å leke denne leken. Èn ting er å ta seg en ronk sammen. Mange som gjør det i oppveksten pga nysgjerrighet. Tror nok i grunn de fleste gutta har gjort noe slik. Men dette.. dette var bare avskyelig og kvalmt. Ikke minst uhygiensk. Bare tenk om en av personene involvert har en kjønnssykdom. Tenk om noen er hiv- positive.. Jaja, de som virkelig er så blåst at de går med på noe sånt, ja de fortjener vel knapt bedre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Bare tenk om en av personene involvert har en kjønnssykdom. Tenk om noen er hiv- positive.. Får ham HIV av å drikke/spise HIV-virus? Lenke til kommentar
Chao Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har aldri hørt om denne leken, men jeg vet om en jentekveld med en dildo og kjønnssopp involvert XD Runkeleken var bare sær... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Får ham HIV av å drikke/spise HIV-virus? Det kan visst smitte gjennom slimhinnene i munnen så ja,det er absolutt mulig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Får ham HIV av å drikke/spise HIV-virus? 8860386[/snapback] Man kan det, hvis man har små rifter/sår eller lignende i munnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg