Sleipulf Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hei! Jeg er på utkikk etter ny musikk av samme type som: Massive Attack Lamb Ulver Infected Muschroom Alpha Boards of canada The knife The Faint Moloko Noen som har noen bra forslag? Trenger ikke være det aller mest kjente heller. takk Endret 12. juni 2007 av Sleipulf Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei! Jeg ser at det ikke er en sjangertråd om electronica/trip-hop fra før. Kunne du tenke deg å ta ansvaret for en slik tråd? Dvs utarbeide førsteinnlegget til noe à la dette eller dette? Det er også greit hvis du ikke orker/gidder (det finnes også en mellomting), men det settes selvfølgelig pris på om trådstarter vedlikeholder førsteinnlegget i en sjangertråd Lenke til kommentar
Sleipulf Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Vell.. Nå er ikke jeg akkurat rette personen til den type tråd, siden jeg er en newbie innen sjangeren Men det kan vel kanskje være noen andre her inne som vil ta på seg et slik ansvar, som også har litt mer "bakgrunn" en det jeg har Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Portishead og Björk går vel under trip-hop (?) til en viss grad, tror jeg. Har ikke hørt Björk ennå, men jeg anbefaler virkelig Portishead, spesielt debutalbumet ''Dummy''. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det norske bandet Manes startet som metal, men har i det siste beveget seg lenger mot TripHop og Electronica. Nyeste albumet er sterkt anbefalt Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Amon Tobin Aphex Twin Björk Múm Tortoise Ladytron Helios dette er stort sett elektronisk/eksperimentell musikk, Björk er trip-hop. Endret 12. juni 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) BT - This Binary Universe Milieu Shpongle Future Sound of London Endret 12. juni 2007 av eMPea Lenke til kommentar
Sleipulf Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Nais! Masse å velge i her! Takker! Har hørt Björk å Portishead. Ingen av disse har falt særlig i smak hos meg. Aphex Twin blir for mye bråk for min smak. Lenke til kommentar
Sleipulf Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Det norske bandet Manes startet som metal, men har i det siste beveget seg lenger mot TripHop og Electronica. Nyeste albumet er sterkt anbefalt 8843613[/snapback] Manes er bra husker jeg hørte mye på Vilosophe når den kom. Har ikke hørt den nye ennå. Men må nok sjekke den ut ja Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hmm.. jeg har ikke hørt mye av det du allerede hadde hørt.. utenom ulver. Men jeg anbefaler faktisk The Kovenant Metall med electronica preg synes jeg.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Britiske Bent kan anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå