Akidon Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har en gammel pc med Xp på, som min far bruker. Min brukerkonto er slettet men filene mine ligger der fortsatt. Nå har det seg slik at jeg har satt de filene til å vere private slik at ikke andre brukere kan komme seg inpå de. Og nå for jeg opp at jeg ikke har tilgang. Noen som vet om en måte å komme seg inn i disse mappene på? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har en gammel pc med Xp på, som min far bruker. Min brukerkonto er slettet men filene mine ligger der fortsatt. Nå har det seg slik at jeg har satt de filene til å vere private slik at ikke andre brukere kan komme seg inpå de. Og nå for jeg opp at jeg ikke har tilgang. Noen som vet om en måte å komme seg inn i disse mappene på? 8843304[/snapback] Har du prøvd å logge inn som administrator? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Nei har ikke prøvd så veldig mye egentlig. Har ikke vanlig bruker admin samme rettigheter som kontoen admin har? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810881 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 prøv å overta eier-rettigheten til filene/mappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå