Gå til innhold

hvor finner man billige turer?

Anbefalte innlegg

jeg og en annen har tenkt på en billig tur til ett eller annet sted ute i verden i sommer, men sliter med å finne ett billig sted å få tak i biletter.

akkurat hvor det er bryr vi oss lite om, noen som har forslag til billige turer?

skal så klart langt ut av norge ett sted

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråd 2 øverst på forumet har masse linker til aktuelle ressurser. Ellers kan nyhetsbrev hos noen aktuelle ressurser gi mange gode tilbud.

De linkene som er anbefalt i tråden tilbyr alle restplasser. Hvorfor skal det kjøpes gjennom reisebyrå?

Jeg vil forresten anbefale solfaktor.no over finn.no og restplass.no, det fordi dsolfaktor har bedre søkemuligheter.

Lenke til kommentar

trolig blir det nok noe fra restplass, er ikke så nøye på hvor det blir, bare det er i nærheten av vannet, varmt og greit uteliv...

får vel kanskje vente til restplass.no begynner med slike restplasser i ferien min...

Lenke til kommentar

Min erfaring er at de beste tilbudene får du hvis du tar ferie utenom de tidene på året da det er skoleferie, fellesferie og helligdager. Hvis jeg for eksempel reiser i september så kan jeg sikkert reise for omtrent en tredel av hva jeg må betale i juli til de fleste populære reisemål.

Lenke til kommentar
uaktuelt med finn.no, skal ha det gjennom ett reisebyrå...

8843244[/snapback]

Finn.no selger ikke reisene, de bare lar deg søke gjennom omtrent alle reisebyråer etter restplasser. Ved siden av prisen står det hvilket reiseselskap det er snakk om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...