Mr. Bojangles Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei Nå når ferie- og skattepenger straks strømmer inn, tenkte jeg å påkoste bilen et annlegg. Jeg har det meste av komponenter klart (2 stk. 6x9, én 12" aktiv sub og en god CD-spiller), men det jeg lurer på er følgende: Hvordan gjør jeg med strøm? Vil et vanlig bilbatteri kunne drive dette, og vil dynamoen i bilen takle et heftigere batteri? Hvordan kobler jeg strømmen, må jeg styre med sikringer osv.? Er forøvrig en 88' MB 190e. Som dere sikkert skjønner har jeg null peiling på bilstereo (jobber med Hi-Fi, men til stuebruk - ikke til bil. ) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Ta en kikk her Der står det forklart enkelt og greit hvordan man skal koble sammen komponenter Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Og ja... virker ikke som om du har allverdens med strømsultne forsterkere, så trenger nok ikke uroe deg Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Et tips, bytt ut 6x9 med et bra komponentsett til å ha fremme i bilen... Det er der du sitter å kjører sant.?? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Et tips, bytt ut 6x9 med et bra komponentsett til å ha fremme i bilen... Det er der du sitter å kjører sant.?? 8846474[/snapback] Jo, vanligvis. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå