Sewero Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tittel sier sitt...Jeg har fått engelsk muntlig eksamen og trenger litt hjelp, temaet jeg fikk var "on the edge" Noen som har tips til hva jeg kan skrive?Trenger bare hjelp til å komme igang Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Noen som kan hjelpe? *Sry, for dobbel post* Endret 12. juni 2007 av Narkan Lenke til kommentar
maaseby Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 On the edge faktisk. Har du kommet fram til noen problemstilling, eller er det på en måte det du er ute etter? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg er ute etter noe å starte med, har bare problemer med å starte thats it Lenke til kommentar
maaseby Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg er ute etter noe å starte med, har bare problemer med å starte thats it 8844657[/snapback] Well, temaet vårt er politics in the US or the UK, including recent developments, og ut i fra det har jeg problemstillingen "How have british politics the recent years affected the UK?" Det er jo en start, det jeg jobber ut i fra, har satt meg opp noen punkter som jeg vil ha med osv. Du tror ikke det hadde vært en idè? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Det er jo ikke om on the edge da? Lenke til kommentar
maaseby Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Er ikke om on the edge? Hva mener du nå? Nei, britisk politikk er selvfølgelig ikke om on the edge, jeg prøvde bare å forklare hvordan jeg jobber, evt komme med tips til hvordan du kan komme i gang, siden det var det som var problemet ditt? Endret 12. juni 2007 av maaseby Lenke til kommentar
maaseby Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Men når temaet er on the edge, da regner jeg jo med at du skal ha om on the edge? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg skal skrive litt om on the edge ja, folk som gjør livs truende ting osv. men vet ikke hvordan jeg skal starte... Lenke til kommentar
maaseby Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Da foreslår jeg at du lager deg en problemstilling, typ how come some people find it neccesary to live on the edge, eller noe i den duren, også setter du opp noen punkter som kan forklare dette, nevner noen eksempler der de lever på kanten, og så til slutt kan du kanskje konkludere med hvorfor de gjør dette, lyst, nysgjerrighet, depresjon, spenning, whatever? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg trenger hjelp til å skrive...Skal lage manus nå Lenke til kommentar
maaseby Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Kødder du? Får dere lov til å ha med dere manus? Hvilken klasse går du i?! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 10. klasse....Jeg skal ikke ha med da...Men skrive først og pugge så jeg kan det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå