ebe Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Hvordan får gjort sånn at MediaPlayer har ubegrenset antall "sone-bytter"? Har winXp, og gjort spilleren sone-fri tidligere. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Du har sikkert en annen DVD software innstallert, WMP bruker denne DVD Softwaren til avspilling, hvis du fjerner den andre softwaren så vil ikke WMP spille DVD og da bruker den selvfølgelig den andres 5koder eller.no Hvordan DVD spiller har du ? _________________ [ Denne Melding var redigert av: jan rune på 2001-12-28 18:34 ] Lenke til kommentar
ebe Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2001 ja, bruker powerDVD, den funker bra. bruker dvdgeinie til å sette sone. Og en annen ting; når jeg starter PowerDvD og skal spille film spør programmet om jeg vil bytte oppløsning fra 1024x728 (32 bit) til 340x220 (tror det var det) for optimalt bilde. Trykker jeg ok, får jeg feilmld: Can't find "rundll". Søkte etter den, fant en i cabs og la den over i system32-mappa. Der ligger det en annen rundll32. Men det funka jo ikke. Hva er det for noe feil? Hjelp meg med dette! :smile: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2001 Jar en Pioneer 106s. Gjorde den sonefri, må vel ikke gjøre det igjen siden jeg har lagt inn Xp? I DeviceManager så står det at jeg ikke har flere soneendringer igjen.. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Du kan nok fortsette å bruke DVDgenie & powerdvd i XP, men det beste må vell være å Flashe Firmwaren i selve spilleren. Nå vet ikke jeg om du får flasha akkurat den spilleren men det er jo bare å søke litt rundt på nettet f.eks hos http://www.yahoo.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå