fredblic Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) hei, jeg har i det siste fått problemer med noen av filmene jeg skal prøve å spille av. det kommer slike merkelige "skygger" og linjer av farger rundom kring på bildet. å det merkeligeste er at det er bare på noen av filmene jeg får det på (alle filmene er avi). og nei det er ikke noe galt med filmene siden jeg har prøvd å spille dem av på en annen pc og der gikk det fint. bilde av problemet: ser du nøye så ser du også en liten "skygge" av farger til høyre. noen som har peil på hva jeg kan gjøre? Endret 12. juni 2007 av fredblic Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Prøv å installer codecs. Finst mange der ute, googleit. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Prøv å installer codecs.Finst mange der ute, googleit. 8842946[/snapback] det har jeg prøvd + at jeg også har prøvd å kjøre filmene i både VLC og creative media men ingeting funker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Eg antar du har den på DVD? I så fall, fungerer den fint i DVD-spelaren? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 jeg fant ut av det nå. det var noe feil med dx9 :/ bare å reinstalere dx9 så funka alt fint igjen. (nei var ikke dvd, sorry ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå