Programvare Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg er ikke noe flink googler eller leter genrelt, så jeg spør om noen kan gi meg teksten til sangen AntiChrist av Gorgoroth. Takk Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg er ikke noe flink googler eller leter genrelt, så jeg spør om noen kan gi meg teksten til sangen AntiChrist av Gorgoroth. Takk 9299831[/snapback] Det kan nok bli vanskelig. Gorgoroth not only refuses to publish their lyrics, but also actively suppresses any public showings of fan-written reconstructions. The reason for this suppression is not fully known, though possible reasons include the desire to prevent other bands from covering Gorgoroth material as well as the preservation of the genre’s characteristic remoteness and exclusivity. The metal-lyric website Darklyrics.com contains the message “Gorgoroth lyrics removed due to copyright complaint by the band,” in lieu of any actual lyrics. Lyricsondemand.com displays a cease-and-desist message from Arne Beckmann of Prophecies Publishing which reads as follows: Dear siteowners, please note that I am writing on behalf of Prophecies Publishing (PP) and as their business manager. PP is the official music publishing company of the band Grogoroth. The band has requested us to take care of a removal of their lyrics from your website. Herewith we request you to remove any lyrics of the band Gorgoroth from your systems immediately, but not later than 18th Feb 2004. Please be aware that we will undertake any necessary steps (even legal steps) to enforce this. This is nothing against you and your business or dedication, but you will understand that we as music publisher of the band will have to enforce the copyright as desired by the songwriters. Since you did not license the lyrics you violate international copyright laws and conventions. With best regards, Arne Beckmann Prophecies Publishing http://en.wikipedia.org/wiki/Gorgoroth_(band) Endret 18. august 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg er ikke noe flink googler eller leter genrelt, så jeg spør om noen kan gi meg teksten til sangen AntiChrist av Gorgoroth. Takk 9299831[/snapback] Det kan nok bli vanskelig. Gorgoroth not only refuses to publish their lyrics, but also actively suppresses any public showings of fan-written reconstructions. The reason for this suppression is not fully known, though possible reasons include the desire to prevent other bands from covering Gorgoroth material as well as the preservation of the genre’s characteristic remoteness and exclusivity. The metal-lyric website Darklyrics.com contains the message “Gorgoroth lyrics removed due to copyright complaint by the band,” in lieu of any actual lyrics. Lyricsondemand.com displays a cease-and-desist message from Arne Beckmann of Prophecies Publishing which reads as follows: Dear siteowners, please note that I am writing on behalf of Prophecies Publishing (PP) and as their business manager. PP is the official music publishing company of the band Grogoroth. The band has requested us to take care of a removal of their lyrics from your website. Herewith we request you to remove any lyrics of the band Gorgoroth from your systems immediately, but not later than 18th Feb 2004. Please be aware that we will undertake any necessary steps (even legal steps) to enforce this. This is nothing against you and your business or dedication, but you will understand that we as music publisher of the band will have to enforce the copyright as desired by the songwriters. Since you did not license the lyrics you violate international copyright laws and conventions. With best regards, Arne Beckmann Prophecies Publishing http://en.wikipedia.org/wiki/Gorgoroth_(band) 9306113[/snapback] Søren ta... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ei venninne spurte om jeg kunne finne teksten til "Vidar Johnsen & Peter Nordberg - Den morgenen", men etter å ha googla en stund og sett gjennom linkene i førsteposten på jakt etter den, uten å finne noe, spør jeg heller her. Noen som tilfeldigvis har lyrics til den eller vet hvor teksten er å finne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) www.sing365.com Endret 23. desember 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Bør ikke brukes primært, men når jeg har vært i kontakt med disse så har jeg fått svar på det meste: Norsk Jazzarkiv Norsk Visearkiv Disse organene sitter på data som tekster, skjemaer, lydfiler, historie, noter osv. - aero Lenke til kommentar
katha91 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er det noen som kan teksten på "Et kyss" som Øyvind Blunck synger i "Den spanske flue"? vet dere evt. om det er noen det går ann å ta kontakt med for å få tak i noter og sangtekster? Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei, skulle så gjerne lest over og lært teksten til den nye sangen til Vidar Johnsen & Peter Nordberg - Evelina Utrolig flott sang! Anbefales til dere som liker norsk musikk Har søkt rundt på nettet men klarer ikke å finne teksten noen plass enda. Vet at det gjerne er litt tidlig, så tusen takk til den som klarer å finne teksten! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har noen den sangteksten? hahah fet Lenke til kommentar
Vman446 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vet ikke om dette er riktig sted og poste, men jeg leter da etter en som kan latin eller nå hvilket språk de synger på i denne munke sangen. Hadde vært fint om noen kunne hjulpet med og finne hva dem sier både på Latin og Engelsk, eller nå hvilket språk dette er. Finner dette ganske artig igrunn. Takk Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Vet ikke om dette er riktig sted og poste, men jeg leter da etter en som kan latin eller nå hvilket språk de synger på i denne munke sangen. Hadde vært fint om noen kunne hjulpet med og finne hva dem sier både på Latin og Engelsk, eller nå hvilket språk dette er. Finner dette ganske artig igrunn. Takk Søkt litt rundt.. feet of flame monks er lite kjent på nettet.. den videon du viser har ikke noe sang navn.. og passer ikke inn I noen av de "lyricsa" jeg fant.. desverre jeg ikke kunne være til hjelp. "Brukte 20 min på dette og ffant ingen tin" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå