vihovde Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Lurte på om man benytte neglelakksfjerner som "rensing" av CPU før man tar på kjølepasta og monterer kjøleviften ? Trenger raskt svar ;-) Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 isopropanol (blå) Har ikke..... ;-( Noen alternativer ????? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Går vist bra å grovrense med Whitesprit, deretter bruker man Isopropanol. Lenke til kommentar
gfak Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Isopropanol (blå) er best bruk det. Hvis du ikke har det så kjøp det, koster 60-70 kr. Er ikke mye i forhold til en ny cpu. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 isopropanol (blå) Har ikke..... ;-( Noen alternativer ????? Du får kjøpt det på bensinstasjoner Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 sprit Vanlig drikkbar polsprit ??? Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Neglelakkfjerner heter vel Aceton på godt norsk og er vel det beste du kan bruke. :wink: Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Neglelakkfjerner heter vel Aceton på godt norsk og er vel det beste du kan bruke. :wink: Det var jeg trodde (men kan vel ta feil ;-) ) Lurte bare på om ikke dette var i det "sterkeste" laget ??? Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det burde vel være mulig å bruke 60% sprit, men teknisk sprit anbefales. Rødsprit vet jeg ikke om går ettersom det er tilsatt endel stoffer for at du ikke skal bøtte nedpå med det. Om det funker bedre med loff-siling vet jeg ikke helt Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 aceton Har iallefall best erfaring med det selv.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 aceton, cellulosefjerner, isopropanol er vel det beste Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 aceton, cellulosefjerner, isopropanol er vel det beste Takk for alle svar.... Tok sjansen, brukte neglakksfjerner.... Hører når det smeller ;-) Har litt igjen til jeg finner det ut ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå