Gå til innhold

Gmail adresse funker ikkje etter reg. på x-live


Janerikn

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg xbox 360 igår og registrerte meg på xbox live med denne adressen: [email protected] i går kveld etter eg hadde registrert meg funket msn og eg kunne logge inn på xbox.com men idag funker det ikkje. når eg skal logge på msn får eg feilmelding. og når eg skal logge på xbox.com står det rundt at ett eller annet ikkje er tilgjengelig? Hva er dette?

 

btw, det funker å logge seg på gmail.com

 

edit: Eg fikset det nå. Bare steng tråden.

Endret av Janerikn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stjeler denne tråden isteden for å lage en ny en.

 

Jeg har akkurat kjøpt meg 360, skal koble den til nett imorra tenkte jeg, men så har jeg lest litt om dette med msn og sånn, sånn som situasjonen er for meg nå så har jeg en e-mail adresse som jeg bruker kun til msn grunnet at jeg alltid har brukt den, problemet med den adressen er at den ikke lenger funker til å sjekke mail og liknende med. Dette har jeg da skaffet en gmail adresse for, kan jeg bruke min gmail adresse for å registrere meg på live og så bruke min andre adresse kun for msn på boxen, eller må de være det samme?

Lenke til kommentar
stjeler denne tråden isteden for å lage en ny en.

 

Jeg har akkurat kjøpt meg 360, skal koble den til nett imorra tenkte jeg, men så har jeg lest litt om dette med msn og sånn, sånn som situasjonen er for meg nå så har jeg en e-mail adresse som jeg bruker kun til msn grunnet at jeg alltid har brukt den, problemet med den adressen er at den ikke lenger funker til å sjekke mail og liknende med. Dette har jeg da skaffet en gmail adresse for, kan jeg bruke min gmail adresse for å registrere meg på live og så bruke min andre adresse kun for msn på boxen, eller må de være det samme?

8847362[/snapback]

Må være det samme slik jeg har forstått det. Jeg registrerte meg med en dummy hotmail-konto, og msn-funksjonaliteten er så å si ubrukerlig for meg siden det heller ikke er noen muliget til å endre hvilken adresse du vil bruke når du først er registrert.

 

Men den adressen du registrerer deg med behøver ikke være den adressen hvor du får tilsendt mail, det kan du sette opp en annen adresse for. Derfor skulle du kunne registrere deg med msn-adressen din, og bruke gmail-adressen som kontaktinformasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...