Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har ikke satt meg ned og smakt nøye gjennom alle merkene, men de billigste er bare harde og ekle. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja, må jo ha kvalitets mais! Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg kunne levd på mais. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Må ha i taco Og gjerne i salat og baguett Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg liker å ha det ved siden av tacoen. I en haug på nøyaktig 1.7 cm Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ved siden av?! Hater folk som putter ting ved siden av tacoen. ALT skal oppi, og posjoneres så perfekt at ingenting detter ut, samtidig at det ikke er for lite fyll. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Synes personlig det er helt topp å spise det som faller ut (Vanligvis mais og små ostebiter) med kniv og gaffel etter at alt det andre er spist. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Drugis: Dette kan vi diskutere i en taco tråd. Her er det Mais generelt som gjelder Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kun de som har helt ren tallerken etter at tacoen er konsumert, kan kalle seg proff. Eventuelt belegg fra fuktig tortilla teller ikke. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Må si at jeg gillar Greengiant mais best . Den har slikens punchy smak. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Joa, punchy smak er alltid bra. Liker greengiant jeg også. Men litt for sprø iblandt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Green Giant er de beste, og et av de dyreste også Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 *bilde av billig-mais* Pokker, jeg fant ikke noe bilde av noe billig first price-mais... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Mais-kolber er digge nok, spiser ikke så mye mais men det blir av og til litt Green Giant hermetikk-mais til Tacoen. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Ja mais er godt! Det er bra å ha på Taco og jeg husker de var digg på den gamle Grandiosa Taco (Den som ikke er lenger. Jeg tenker ikke på den som man får nå). Men mais er like digg og bare spise rett fra boksen. Synes egentlig Eldorado Maiskorn er helt grei. Jeg liker ikke Coop mais eller noe sånt. Jeg har ikke kjøpt Green Giant så jeg må nok prøve det da. Kan hende jeg har kjøpt den en gang for lenge siden men jeg kan ikke huske det helt sikkert. Endret 23. april 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå