Gå til innhold

Tastatur til Spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle tastaturer kan du holde ned fler enn 3 taster samtidig...

8848312[/snapback]

Nope, det stemmer ikke. Det er mange tastaturer som ikke klarer det. De henger seg opp. Har ett Logitech hjemme som ikke klarer det og har vært borti ett par til som ikke kan. Når det er sagt så mener jeg å huske at de jeg har opplevd det med har vært trådløse alle sammen.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt at de takler det...Sa bare at det var mulig, det er ikke som at har du trykka ned 2 og du prøver å trykke ned en til sprenger hele dritten....

8848389[/snapback]

Nei nei, men "trege taster" kommer opp så du detter ut av spillet...

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt at de takler det...Sa bare at det var mulig, det er ikke som at har du trykka ned 2 og du prøver å trykke ned en til sprenger hele dritten....

8848389[/snapback]

Nei nei, men "trege taster" kommer opp så du detter ut av spillet...

8848461[/snapback]

Men jeg sa at du kan det med alle tastaturer, kanskje det oppstår problemer men det sa jeg ikke noe om :) Men se litt etter relevante tastaturer du

Lenke til kommentar

Bruker Logitech G15. Bakgrunnsbelyste taster gjør det til en drøm å spille i mørket med (noe jeg foretrekker)

Det har også 20? programerbare taster X 3, som du kan lagre hvilke som helst tastekombinasjoner på hver enkelt tast.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg er veldig fornøyd med mitt helt vanlige Keytronic. Jeg kan rett og slett ikke fordra disse "gaming tastaturene".

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg norsk tastatur siden jeg også må bruke den til skolearbeid...

8848847[/snapback]

Det er ikke noe problem med g15, du skjønner alt selvom det er svensk, Å er A med to prikker, Ø er O med to prikker, så det er ikke noe problem, sdå hvofor ikke slå på stor tromma å kjøpe det?

Ops så noe at du ønsket deg et billig et, tips: dra på biltema eller clas ohlson:p:p

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...