stoneface Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei! Skal kjøpe meg en bærbar pc til spilling, se på film osv. Har sett meg ut to pc'er: Asus g2 og Dell xps m1710. Noen som vet hvem som er best av de to der, og hvem jeg burde kjøpe ? Eventuelt en annen mulighet jeg kunne kjøpe? Takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei. Jeg ville ha gått for Dell XPS m1710 dersom du skal spille mye, har den selv og er veldig fornyd med den. Bare at jeg ikke har Core 2 Duo da, men tror ikke det er noen særlig forskjell. I så fall er det bare bedre ytelse. Men dersom du skal bruke den til skole så er det vel lurest å kjøpe G2, har angret på at jeg kjøpte så stor siden den er tung å bære på. Lenke til kommentar
stoneface Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Hei. Jeg ville ha gått for Dell XPS m1710 dersom du skal spille mye, har den selv og er veldig fornyd med den. Bare at jeg ikke har Core 2 Duo da, men tror ikke det er noen særlig forskjell. I så fall er det bare bedre ytelse. Men dersom du skal bruke den til skole så er det vel lurest å kjøpe G2, har angret på at jeg kjøpte så stor siden den er tung å bære på. 8842927[/snapback] ja, den er ganske tung, men g2 er jo tyngre? Trodde m1710 veier 4kg, mens g2 veier 4,5kg Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Kan være godt mulig det. Men dersom du skal bruke PCen på skolen så er vel en 17" tommer litt i meste laget etter min erfaringer. Du nermest brøyter sidemann vekk fra deg, men det er jo en positiv ting med det og. Da kan han ikke skrive av svarene dinde. Endret 12. juni 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
stoneface Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Kan være godt mulig det. Men dersom du skal bruke PCen på skolen så er vel en 17" tommer litt i meste laget etter min erfaringer. Du nermest brøyter sidemann vekk fra deg, men det er jo en positiv ting med det og. Da kan han ikke skrive av svarene dinde. 8843108[/snapback] :!: hehe ja genialt Lenke til kommentar
stoneface Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Ingen flere som har meninger om hvordan som er best ? Lenke til kommentar
HammerogDoom Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Yo Store Jan! Gå for xps'n for åss begge ok? *cheers* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå