Jonna Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Får feilkode 772 "Den eksterne datamaskinens nettverk er ikke kompatibelt med de forespurte oppringingstypene" da jeg kobler til internett. (Tele2 isdn) Har prøvd et Jensen isdn kort og en D-link usb adapter. Har Nyinstallert Windows XP med alle oppdateringer. - Jensen kortet virket fint første gang, men etter en time skulle jeg koble på igjen og da kom denne feilen... Har sjekket alle innstillinger og kan ikke finne noe galt.. Noen som har vært borti lignende før.. (Tele2 mente det var noe galt i Windows eller i maskina..) Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 I følge google betyr feilkode 772 følgende: "The remote computer's network hardware is incompatible with the type of call requested." Er du sikker på at du ringer ISDN nummeret og ikke modem nummeret? Lenke til kommentar
Jonna Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 I følge google betyr feilkode 772 følgende:"The remote computer's network hardware is incompatible with the type of call requested." Er du sikker på at du ringer ISDN nummeret og ikke modem nummeret? 8842764[/snapback] Sjekket det med fyren fra Tele2: 150221312000 er isdn nummeret - Det virket også med en gang Jensen isdn kortet ble installert.. feilmeldinga kom etter en time eller no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har du ingen mulighet for ADSL? CanalDigital leverer gjennom kabel. Lenke til kommentar
Jonna Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Har du ingen mulighet for ADSL? CanalDigital leverer gjennom kabel. 8850539[/snapback] Jeg har jeg... dette gjelder en annen person. Sjekket telefonnummeret hans mot telenor og tele2.. de kan ikke levere, men NextGenTel kan levere ADSL Surf visstnok.. (sjekket på nettet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå